LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Cunera
Berichten: 0
Lid geworden op: 23 nov 2009 10:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Cunera »

Zo'n beetje alle uitzendingen gezien waarin klachten waren over Ziggo.
Mijn verhaal laat zien dat Ziggo in mijn geval een uitstekende service heeft verleend.
Voor ons chalet op de camping een digitale decoder en een internetverbinding aangevraagd. Omdat het een beetje lang duurde en ik maar niks hoorde ben ik gaan bellen. Een erg vriendelijke dame vertelde me dat het pakket 2 weken daarvoor door TNT was afgeleverd. Middels een collinummer kon ik dat op internet bekijken bij "Track and Trace" (van TNT). Dit bedrijf gebeld en gevraagd wie er dan getekend heeft voor het geleverde pakket want ik had echt niets ontvangen. Ze vroegen me 5 dagen geduld te hebben en stelden een onderzoek in. Daaruit bleek dat er een " krabbel" was gezet maar er stond geen naam bij. Ik wilde daarom een klacht bij hen indienen maar dat kan alleen de afzender van het pakket doen. Dus.....weer gebeld met Ziggo. Uitgelegd wat er was gebeurd. Alweer een erg vriendelijke dame vertelde - nadat ze mijn verhaal had aangehoord - dat ervoor gezorgd zou worden dat ik de bestelling alsnog door hen geleverd zou krijgen.
Binnen een ruime week was alles binnen.
Prima service toch?

allroundchauffeur
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:35

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Sinds er geen facturen meer worden verstuurd kan ik niet bij mijn online facturen komen. Als ik probeer in te loggen op zowel mijn Casema- als mijn Ziggo-account, dan lukt dat niet. Met mijn andere e-mailadressen die of ik heb, heb ik het ook getracht, dan probeer ik mijn wachtwoord te achterhalen, door tal van mijn e-mailadressen in te vullen, en geen van die e-mailadressen wordt herkend. Een nieuw account aanmaken m.b.v mijn klantnummer gaat doodeenvoudig niet omdat Ziggo dan zegt dat er al een account is op dat nummer. Herhaaldelijk heb ik daar Ziggo over gebeld, maar "iedere keer", en ik ben eerlijk gezegd de tel kwijt en het aantal uren ik met elkaar heb zitten wachten eer ik iemand aan de lijn kreeg. Op e-mails en via de telefoon krijg ik herhaaldelijk te horen dat er een storing is, en die storing is nu al jaren niet opgelost. Ondertussen schrijft Ziggo wel geld af van mijn rekening maar ik kan geen factuur inzien. Ik ben het spuugzat om op die manier telkenmale aan het lijntje te worden gehouden!!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Lang leve het gratis nr wat je kan bellen als je telefonie afneemt van Ziggo !
Moet je natuurlijk wel ontvangst hebben zodat je hun ook gratis kan bereiken en niet alsnog met je mobiel minuten door een heel menu heen moet en dan nog minuten moeten wachten.

Telefonie van Ziggo:
* heb je een alles in 1 pakket bel je met ander ziggo abbonees gratis
* heb je alleen telefonie van Ziggo dan betaal je de gesprekskosten wel als je
naar andere ziggo abbonees belt.

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Is toch logisch moet je gewoon nog een modem hebben van ze dan is er geen probleem toch.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Rob Hoegstra schreef:Is toch logisch moet je gewoon nog een modem hebben van ze dan is er geen probleem toch.
Onzin wat je verteld, ik had telefonie en internet van Ziggo en dan moet je gewoon betalen naar ander ziggo telefoonnummers, met een alles in 1 pakket niet.

Opavantim
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 feb 2007 12:06

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Opavantim »

Met Ziggo in contact komen over hele simpele dingen als een nota is niet mogelijk op een normale manier. Mijnziggo werkt niet, nieuwe account aanvragen ook niet, 2 E mails werden niet beantwoord, en telefonisch contact zoeken is ook een ramp. Mijn oplossing, welke ik vaker heb toegepast:
De automatische overboeking welke Ziggo uitvoerd, door de bank terug laten boeken. Waarschijnlijk krijg je een maand later een dubbele afboeking. Ook deze weer terug laten boeken. En dan gebeurd het: Je wordt door Ziggo gebeld !!
En dan kun je je ei kwijt zonder kosten. Dit blijf je gewoon volhouden tot ze het echt een keer begrijpen. Ik hoop dat velen dit idee overnemen, dan gaat Ziggo wel professioneel werken. Veel succes.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Opavantim schreef: Met Ziggo in contact komen over hele simpele dingen als een nota is niet mogelijk op een normale manier. Mijnziggo werkt niet, nieuwe account aanvragen ook niet, 2 E mails werden niet beantwoord, en telefonisch contact zoeken is ook een ramp. Mijn oplossing, welke ik vaker heb toegepast:
De automatische overboeking welke Ziggo uitvoerd, door de bank terug laten boeken. Waarschijnlijk krijg je een maand later een dubbele afboeking. Ook deze weer terug laten boeken. En dan gebeurd het: Je wordt door Ziggo gebeld !!
En dan kun je je ei kwijt zonder kosten. Dit blijf je gewoon volhouden tot ze het echt een keer begrijpen. Ik hoop dat velen dit idee overnemen, dan gaat Ziggo wel professioneel werken. Veel succes.

Slim plan.

Frans.K
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 feb 2010 16:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Frans.K »

En dan gebeurd het: Je wordt door Ziggo gebeld !!

Alle klanten van Ziggo kunnen gratis bellen met de helpdesk. Via het contactformulier krijg ik binnen een dag een mailtje terug als ik een vraag heb.

Wat ik wel vind van het snelle alles in 1 pakket dat de snelheden totaal niet gehaald worden. Ik ga nu het standaard pakket van 41,00 euro testen.

Opavantim
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 feb 2007 12:06

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Opavantim »

Mijn E mails via het contactformulier worden niet beantwoord.

Gesloten