Het blijft toch echt LOEWE die zich niet aan de standaard houdt. Dus zal loewe het moeten oplossen.cees1181 schreef:Het is nu 2 jaar na de uitzending van Radar over dit onderwerp! Volgens mij is het probleem nog steeds niet opgelost. En het is voor Ziggo zo eenvoudig:
ofwel zet die codeerwijzigingen op 12 uur ipv 2 uur,
ofwel geef het basispakket ongecodeerd op het net, net zoals UPC en Caiway doen.
Zou Tros Radar de bedrijven nog eens kunnen aanmanen om hun klanten tegemoet te komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loewe versus Ziggo
Re: Loewe versus Ziggo
Re: Loewe versus Ziggo
Wat mij destijds verbaasd heeft is dat tijdens de uitzending Radar zei de ''volgende week'' erop terug tekomen nooit gebeurd is. Het zou logisch zijn want de directeur van Loewe Benelux was zo veel mogelijk gesprekstijd te gebruiken om een definitieve uitspraak niet te hoeven doen. dus misschien kan Radar het voorbeeld geven.
Re: Loewe versus Ziggo
Tsja, dan zou je een emailtje naar de redactie moeten sturen.tontaron schreef:Wat mij destijds verbaasd heeft is dat tijdens de uitzending Radar zei de ''volgende week'' erop terug tekomen nooit gebeurd is. Het zou logisch zijn want de directeur van Loewe Benelux was zo veel mogelijk gesprekstijd te gebruiken om een definitieve uitspraak niet te hoeven doen. dus misschien kan Radar het voorbeeld geven.
Ik denk dat je weinig ermee opschiet.