Zoals? De conclusie dat jij niet ingaat op vragen?Isabella2 schreef:@puma @ kuklos, jullie trekken op voorhand conclusies die onjuist zijn.
Ik heb er niet om gevraagd. En eerlijk gezegd, het interesseert me inderdaad in het kader van de disucssie niet. Tenzij jij kan aantonen dat jouw ervaringen de norm zijn in Nederland. Maar zonder dat ga ik niet jouw ervaringen al leidend beschouwen?Isabella2 schreef: Overigens mijn Lyme geschiedenis zal jullie niet interesseren want het onderwerp Lyme heeft jullie interesse niet. En gezien de op- en aanmerkingen die zijn gemaakt over de ziekte van Lyme en jegens Lyme patiënten voel ik mij niet geroepen mijn Lyme geschiedenis te vertellen.
Vind je dat echt? Jij bent nochtans diegene die elke discussie uit de weg gaat om vervolgens weer een nieuwe link te dumpen.Isabella2 schreef: Een normale discussie is niet mogelijk met jullie. Op voorhand is de reactie al bekend het zal door jullie alleen maar worden afgekraakt.
Zucht gaan we weer. Awareness is niet nodig. Eerst zal je moeten bewijzen dat al die gevallen ook echt Lyme zijn. En dus bewijzen dat er inderdaad zoveel Lyme is als jij beweert. Doch de daarover gestelde vragen ga je uit de weg. Om daarna wéér te roepen dat er meer aandacht voor Lyme moet komen. Denk je dat dit de juiste weg is?Isabella2 schreef: No thanks . En linken delen? Dat is de moderne tijd en mensen zoals Joshua, Gerard, vriendin van Jeroen die gestorven is aan de gevolgen van Lyme en Sarhea https://www.facebook.com/ZoNietSaar?fre ... le_browser kunnnen via die weg communiceren met de buitenwereld. Allemaal onzin? Voor jullie wel. Ik steun mijn mede lotgenoten en Awareness voor Lyme is hard nodig vooral in Nederland!
Reageer eens op de vragen die gesteld worden. Vooral deze die ik hier quote:
newmikey schreef:Ik begrijp je vraag eerlijk gezegd niet. Als artsen niet weten wat deze mensen hebben en er is geen eensluidend ziektebeeld en er is één enkel (onbenoemd) schimmig Duits laboratorium wat claimt het wèl te weten, hoe zou je willen dat ik het weet? Ik ben géén arts of wetenschapper en ik wil wedden dat er in dat Duitse lab ook géén bonafide wetenschapper zit die het wèl weet. Maar jij weet het wèl dus moet jij wel een héél goede arts of wetenschapper zijn misschien?
Dus, vertel, oh wetenschapper: wat heeft jou ervan overtuigd dat al deze mensen, met al hun gevarieerde ellende allemaal aan één en dezelfde ziekte lijden?