LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toptijdschriften

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
aaltd
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 19:17

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door aaltd »

crazyme schreef:
aaltd schreef: Ook geven ze aan dat zij een automatische incasso van ons hebben doch dat kan niet , aangezien wij nooit zoiets hebben afgegeven.
U kunt een klacht indienen dat men illegaal gebruik maakt van hun incassocontract bij equens. Zonder dat contract is het snel afgelopen met die fratsen.
Bij wie kunnen we zo'n klacht indienen???

joz
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2009 15:45

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door joz »

Hallo Trosradar,
Ook bij mij is er weer geld afgeschreven deze week, nu niet van Publiforce maar onder een andere naam,nl Dadima B.V, abonnement toptijdschriften en met rekeningnummer 12 69 89 192.Natuurlijk heb ik het terug laten storten, maar ik heb dus nooit aan hen een machtiging afgegeven.Ook heb ik in mei van dit jaar al het abonnement bij Publiforce opgezegd,dit was toen voor een bedrag van 9,95 aangegaan, in sept,okt 2009. Dus voor de 2de keer dit jaar hebben ze een bedrag van 39,95 afgeboekt.Ik hoop dat andere mensen dit ook lezen en op tijd het geld terug kunnen boeken.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door poespas »

Ik heb de ING om uitleg gevraagd hoe dit kan, de dame van de klantenservice zei,dat men zelfs bij mondelinge toezegging, geld kan laten afschrijven!?!

Ik vraag me af of dit werkelijk zo is, kan me niet voorstellen.
Is er iemand die het (wettelijk) weet.
Beetje belachelijk als dat echt zou mogen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door crazyme »

aaltd schreef:
crazyme schreef:
aaltd schreef: Ook geven ze aan dat zij een automatische incasso van ons hebben doch dat kan niet , aangezien wij nooit zoiets hebben afgegeven.
U kunt een klacht indienen dat men illegaal gebruik maakt van hun incassocontract bij equens. Zonder dat contract is het snel afgelopen met die fratsen.
Bij wie kunnen we zo'n klacht indienen???
Bij equens....

stigma
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 sep 2010 11:05

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door stigma »

Vandaag voor de 3e keer een melding gedaan bij de Consumentenbond. Je zou binnen 2 weken wat van Toptijdschriften horen (niets gehoord). Een vervolgmelding bij de consumentenbond gedaan (na 3 weken nog niets gehoord) en ja hoor, terwijl Toptijdschriften beterschap had beloofd in TROS RADAR is onder de naam DADIMA 39,95 van mijn rekening gestolen. Er zou teruggave van gemiste nummers volgen, je kon opzeggen, etc. etc ipv dit alles en beterschap beloven, blijven ze dus STELEN en doorgaan met hun louche praktijken. Als met dit zooitje niet wordt afgerekend, ga ik meer en meer alle vertrouwen in een goede afloop verliezen.

n.kuyper
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2010 15:41

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door n.kuyper »

Ik krijg aanmaning van PRO INCASSO gebeld en nemen niet op. Een 909 nummer dus dat kost geld.

DADIMA is een bedrijf dat geld heeft geincasseerd van mijn rekening voor Body & Mind, wij hebben ook Viva Espana daarvan heb ik nu een aanmaning binnen van Toptijdschriften.nl...

Wat is dit voor een bedrijf wat moet ik ermee? Opzeggen en naar welk adres moet ik de opzeggingen sturen... ze nemen niet op, reageren niet op mail?

Duistere zaak dit!

help?

aaltd
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 19:17

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door aaltd »

n.kuyper schreef:Ik krijg aanmaning van PRO INCASSO gebeld en nemen niet op. Een 909 nummer dus dat kost geld.

DADIMA is een bedrijf dat geld heeft geincasseerd van mijn rekening voor Body & Mind, wij hebben ook Viva Espana daarvan heb ik nu een aanmaning binnen van Toptijdschriften.nl...

Wat is dit voor een bedrijf wat moet ik ermee? Opzeggen en naar welk adres moet ik de opzeggingen sturen... ze nemen niet op, reageren niet op mail?

Duistere zaak dit!

help?
Als je snel stoneert kun je je geld terug halen. Zij innen (stelen) met een zgn "bedrijfsincasso". Binnen 5 dagen reageren anders ben je je geld kwijt.

robein
Berichten: 0
Lid geworden op: 15 okt 2010 15:23

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door robein »

Ook ik heb slechte ervaringen met deze club. Zo maar ongevraagd een blad opsturen met n.b. direct een "ingebrekestelling dreigbrief" erbij en of ik maar wil betalen.
En ze blijven maar ongevraagd bladen toesturen en niet reageren op je mails.
Ik heb een antwoordnummer van deze club gevonden (kost het je in ieder geval geen porto).
Toptijdschriften.nl , Antwoordnummer 2030, 2990 WB Barendrecht.

Mijn advies: die ongevraagde troep direct retour sturen als ongewenste post naar het antwoordnummer.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door Guardian72 »

aaltd schreef: Als je snel stoneert kun je je geld terug halen. Zij innen (stelen) met een zgn "bedrijfsincasso". Binnen 5 dagen reageren anders ben je je geld kwijt.
Nee hoor.
Zeker in geval "Dadima".
Als jij GEEN machtiging hebt afgegeven (en de incasseerder moet dit bij navraag kunnen bewijzen) heb je tot een jaar de tijd om dit terug te laten halen.
Alleen - je kan dan het beste persoonlijk bij je bankkantoor langsgaan.
Wanneer je daar toch bent, gelijk een selectieve blokkade op die rekening laten aanbrengen wegens frauduleuze incasso (= gelijk een klacht( bij equens/interpay) volgens de rabobank medewerker)

meurssalm
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2011 09:22

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door meurssalm »

Ook ik heb dit weekend een aanmaning gekregen van Pro Incasso uit naam van Toptijdschriften over het blad Thuisleven. Dat blad heb ik met heeeeel veel moeite kunnen beëindigen 2 jaar geleden. Ik krijg het blad ook al 2 jaar niet meer. Eind vorig jaar werd er zomaar 19,95 van mijn rekening afgeschreven, dat heb ik snel gestorneerd. In de brief van Pro Incasso stond dat ik meerdere betalingsverzoeken zou hebben gehad.....ik heb er niet 1 gehad. Het is echt te belachelijk voor woorden dat je een telefoonnummer van Pro Incasso moet bellen dat 70 cent per minuut kost, je moet gewoon 010-4090097 bellen!!!! Het meisje dat ik sprak zegt mijn gegevens te hebben verwijderd en dat ik de brief als niet geschreven moet zien!!! Zo makkelijk gaat dat dus???!!!. Ik heb haar wel even duidelijk gemaakt dat het oplichterij is dat er zo'n duur nummer moet worden gebeld, het enige dat ze daarop kon zeggen was sorry.....
Het is echt opletten geblazen en goed je rekening in de gaten houden of er geen incasso plaastsvindt!
Iedereen succes met deze oplichters!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door Guardian72 »

meurssalm schreef:Ook ik heb dit weekend een aanmaning gekregen van Pro Incasso uit naam van Toptijdschriften over het blad Thuisleven. Dat blad heb ik met heeeeel veel moeite kunnen beëindigen 2 jaar geleden. Ik krijg het blad ook al 2 jaar niet meer. Eind vorig jaar werd er zomaar 19,95 van mijn rekening afgeschreven, dat heb ik snel gestorneerd. In de brief van Pro Incasso stond dat ik meerdere betalingsverzoeken zou hebben gehad.....ik heb er niet 1 gehad. Het is echt te belachelijk voor woorden dat je een telefoonnummer van Pro Incasso moet bellen dat 70 cent per minuut kost, je moet gewoon 010-4090097 bellen!!!! Het meisje dat ik sprak zegt mijn gegevens te hebben verwijderd en dat ik de brief als niet geschreven moet zien!!! Zo makkelijk gaat dat dus???!!!. Ik heb haar wel even duidelijk gemaakt dat het oplichterij is dat er zo'n duur nummer moet worden gebeld, het enige dat ze daarop kon zeggen was sorry.....
Het is echt opletten geblazen en goed je rekening in de gaten houden of er geen incasso plaastsvindt!
Iedereen succes met deze oplichters!

Bovenstaand verhaal is nogal wat.
Ik zou niet eens gebeld hebben (maar wel handig dat 010 nummer!) maar aangifte gedaan hebben van oplichting.
De mensen achter toptijdschriften hullen zich in stizwijgen - en antwoorden ook niet meer op mails .. er 'dapper' van ze.

Gesloten