LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorgservice Albert
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 aug 2007 15:44
Re: Bezorgservice Albert
Ik vind dit een slechte zaak, AH is niet zo goed als ze zelf pretenderen. Allereerst verkopen ze groenten uit kassen in Spanje waar illegalen uitgebuit worden en dan nu dit weer. Ik vind het logisch dat mensen die gebruik maken van de bezorgservice meteen voor een week bestellen, het kost dan ook 7,50. Dan is het toch ook logisch dat je er als winkel zorg voor draagt dat de producten minsten een week houdbaar zijn?!
Re: Bezorgservice Albert
Dat doet de AH echt niet alleen maar gebeurt overal waar op dat moment groenten en fruit buiten het seizoen worden verkocht.kikibommezij schreef:Allereerst verkopen ze groenten uit kassen in Spanje waar illegalen uitgebuit worden en dan nu dit weer.
Re: Bezorgservice Albert
gelukkig...weer iemand die geen r**t verstand heeft van deze branche.kikibommezij schreef:Ik vind dit een slechte zaak, AH is niet zo goed als ze zelf pretenderen. Allereerst verkopen ze groenten uit kassen in Spanje waar illegalen uitgebuit worden en dan nu dit weer. Ik vind het logisch dat mensen die gebruik maken van de bezorgservice meteen voor een week bestellen, het kost dan ook 7,50. Dan is het toch ook logisch dat je er als winkel zorg voor draagt dat de producten minsten een week houdbaar zijn?!
AH kweekt geen groente in kassen in Spanje. Gewoon in de openlucht, anders hadden ze dat net zo goed in Nederland kunnen doen...
Tevens buit AH geen mensen uit, denk je werkelijk dat AH zich hiermee inlaat? Helaas, dat risico nemen ze niet. Telesr in het buitenland worden streng gecontroleerd. zelfs door eigen AH controleurs.
En nergens in een wet staat een minimale houdbaarheidstermijn voor verse waar...gaat een beetje lastig, stempel op een bloemkool.....
Je klets uit je nek!
Re: Bezorgservice Albert
Onlangs kocht ik een nieuwe koelkast (Siemens).
Op advies van de winkelier viel mijn keuze op een ander type met
speciaal koelvak onderaan.
Mijn kippen zijn er niet blij mee want de groeten (sla, augurk, tomaat ea)
blijven zeer lang vers, een week lang is geen probleem.
Zodoende hoef ik niks meer weg te gooien.
een professioneel toestel nu ook voor particulieren.
smakelijk !
Op advies van de winkelier viel mijn keuze op een ander type met
speciaal koelvak onderaan.
Mijn kippen zijn er niet blij mee want de groeten (sla, augurk, tomaat ea)
blijven zeer lang vers, een week lang is geen probleem.
Zodoende hoef ik niks meer weg te gooien.
een professioneel toestel nu ook voor particulieren.
smakelijk !
Re: Bezorgservice Albert
wij zijn al een paar jaar klant bij albert en zonder klachten. er zit wel eens iets bij wat slechts een paar dagen houdbaar is, en dan eten we dat wat eerder op dan de andere dingen of nog makkelijke, we vriezen wel eens wat in. geen probleem. sterker nog: wij doen voor ons gezin van drie maar een keer in de twee weken boodschappen, en dan redden we het nog. voornamelijk de zuivel is vaak heel lang houdbaar. ik heb nu bijvoorbeeld de boodschappen al een week in huis (dinsdag bezorgd) en de melk is nog vier dagen goed, de yoghurt nog een week en de vla en milk&fruit nog tot na volgende week dinsdag (volgende bezorgmoment)! de wortels, broccoli, bloemkool, champignons en tomaten liggen er ook nog prima bij, en eten we ook zeker nog op.
samenvattend: wij laten albert 2x per maand bezorgen, voor zo'n 120 euro per keer (incl. 4,95 bezorgkosten), eten met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen drie maaltijden per dag en gooien haast nooit iets weg. alle boodschappen zijn steeds compleet, de kratten en statiegeld wordt netjes verrekend en ze zijn hier nog nooit te laat geweest.
dus: typisch gevalletje gezeur als je het mij vraagt.
samenvattend: wij laten albert 2x per maand bezorgen, voor zo'n 120 euro per keer (incl. 4,95 bezorgkosten), eten met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen drie maaltijden per dag en gooien haast nooit iets weg. alle boodschappen zijn steeds compleet, de kratten en statiegeld wordt netjes verrekend en ze zijn hier nog nooit te laat geweest.
dus: typisch gevalletje gezeur als je het mij vraagt.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bezorgservice Albert
Fijn dat het bij u goed gaat.cinranete schreef:wij zijn al een paar jaar klant bij albert en zonder klachten. er zit wel eens iets bij wat slechts een paar dagen houdbaar is, en dan eten we dat wat eerder op dan de andere dingen of nog makkelijke, we vriezen wel eens wat in. geen probleem. sterker nog: wij doen voor ons gezin van drie maar een keer in de twee weken boodschappen, en dan redden we het nog. voornamelijk de zuivel is vaak heel lang houdbaar. ik heb nu bijvoorbeeld de boodschappen al een week in huis (dinsdag bezorgd) en de melk is nog vier dagen goed, de yoghurt nog een week en de vla en milk&fruit nog tot na volgende week dinsdag (volgende bezorgmoment)! de wortels, broccoli, bloemkool, champignons en tomaten liggen er ook nog prima bij, en eten we ook zeker nog op.
samenvattend: wij laten albert 2x per maand bezorgen, voor zo'n 120 euro per keer (incl. 4,95 bezorgkosten), eten met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen drie maaltijden per dag en gooien haast nooit iets weg. alle boodschappen zijn steeds compleet, de kratten en statiegeld wordt netjes verrekend en ze zijn hier nog nooit te laat geweest.
dus: typisch gevalletje gezeur als je het mij vraagt.
Maar heeft u de uitzending van gisteren wel gezien?
Ruim 1000 van de 4000 ondervraagden krijgt zuivel, groente en fruit die niet zo lang houdbaar zijn als uw zuivel, fruit en groente.
En dat is dan 'zeuren'?
Als je bijvoorbeeld melk na twee á drie dagen weg moet gooien?
En @Slimmerik, wat raadt je Albert gebruikers aan, een nieuwe koelkast?!?
Re: Bezorgservice Albert
Als je de bezorgservice niet bevalt, vraag je toch gewoon 1 van je 300 hyves of faceboek vrienden om de boodschappen te doen.
Re: Bezorgservice Albert
hoe lang moet het volgens u dan minimaal houdbaar zijn als ik vragen mag? als u boodschappen voor een week doet, zal het u ook gebeuren dat er producten bijzitten die minder dan die hele week houdbaar zijn, nietwaar?VioletPrue schreef: Fijn dat het bij u goed gaat.
Maar heeft u de uitzending van gisteren wel gezien?
Ruim 1000 van de 4000 ondervraagden krijgt zuivel, groente en fruit die niet zo lang houdbaar zijn als uw zuivel, fruit en groente.
En dat is dan 'zeuren'?
Als je bijvoorbeeld melk na twee á drie dagen weg moet gooien?
als je je de tijd van boodschappen doen wilt besparen voor die schamele 4,95 dan moet je niet zo moeilijk doen als er iets bij zit wat binnen drie dagen opgegeten moet worden.
nee, dan die mevrouw die de taxirit liever betaald dan 2x 4,95 aan verzendkosten... ik weet niet waar ze woont hoor, maar als ik hier een taxi naar het einde van de straat wil ben ik al 5 euro kwijt.
ofwel; bestel dan twee keer per week als je het zeker wil weten (iedere keer voor drie dagen), bestel minder korthoudbare producten (diepvries, blik, potjes, houdbaar), laat iemand anders een halve dag vrijmaken om voor jouw een weekvoorraad houdbare producten uit de achterste planken te trekken en geef die 4,95, of doe je boodschappen zelf.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bezorgservice Albert
Klopt, maar er is verschil tussen 2 dagen houdbaar en een dag of 5.cinranete schreef:hoe lang moet het volgens u dan minimaal houdbaar zijn als ik vragen mag? als u boodschappen voor een week doet, zal het u ook gebeuren dat er producten bijzitten die minder dan die hele week houdbaar zijn, nietwaar?VioletPrue schreef: Fijn dat het bij u goed gaat.
Maar heeft u de uitzending van gisteren wel gezien?
Ruim 1000 van de 4000 ondervraagden krijgt zuivel, groente en fruit die niet zo lang houdbaar zijn als uw zuivel, fruit en groente.
En dat is dan 'zeuren'?
Als je bijvoorbeeld melk na twee á drie dagen weg moet gooien?
En dan heb je keuze of je het meeneemt.
Het is niet voor iedereen een kwestie van geen boodschappen willen doen.cinranete schreef:als je je de tijd van boodschappen doen wilt besparen voor die schamele 4,95 dan moet je niet zo moeilijk doen als er iets bij zit wat binnen drie dagen opgegeten moet worden.
Sommige mensen zijn niet in staat om zelfstandig boodschappen te doen.
En mevrouw had een keuze om de taxi te nemen, of is ze afhankelijk van de taxi?cinranete schreef:nee, dan die mevrouw die de taxirit liever betaald dan 2x 4,95 aan verzendkosten... ik weet niet waar ze woont hoor, maar als ik hier een taxi naar het einde van de straat wil ben ik al 5 euro kwijt.
Dus omdat Albert relatief slecht houdbaar spul levert, moeten de klanten maar blikvoer gaan eten of twee keer € 4,95 betalen om toch enigzins vers voer in huis te krijgen?cinranete schreef:ofwel; bestel dan twee keer per week als je het zeker wil weten (iedere keer voor drie dagen), bestel minder korthoudbare producten (diepvries, blik, potjes, houdbaar), laat iemand anders een halve dag vrijmaken om voor jouw een weekvoorraad houdbare producten uit de achterste planken te trekken en geef die 4,95, of doe je boodschappen zelf.
Albert kan natuurlijk ook betere spullen leveren!
En als die mensen iemand hadden die een halve dag wil vrijmaken om boodschappen met/voor ze te doen, maakten ze toch geen gebruik van Albert?
Logica!
Re: Bezorgservice Albert
die keuze heeft mevrouw, je hoeft t namelijk niet te bestellen bij albert. het is een service die zij bieden, een service waarbij zij duidelijk aangeven dat de versproducten minimaal 2 dagen houdbaar zijn.Klopt, maar er is verschil tussen 2 dagen houdbaar en een dag of 5.
En dan heb je keuze of je het meeneemt.
deze mensen zijn overgeleverd aan prof. zorg, mantelzorg of tafeltjedekje etc. albert is een aanvulling op dat lijstje, niet de enige optie.Het is niet voor iedereen een kwestie van geen boodschappen willen doen.
Sommige mensen zijn niet in staat om zelfstandig boodschappen te doen.
mevrouw had de keuze om de taxi te nemen, of om zich op andere wijze te verplaatsen. of om twee keer per week te laten bezorgen door albert.En mevrouw had een keuze om de taxi te nemen, of is ze afhankelijk van de taxi?
albert levert de spullen die zij aanbieden online. minimaal twee dagen houdbaar. zij houden zich aan deze afspraken. het is namelijk niet zo dat albert zegt: minimaal een week houdbaar en vervolgens twee dagenspul levert. Blikvoer of potjes is een goedkoper alternatief dan dubbele verzendkosten. Tis maar wat je wil.Dus omdat Albert relatief slecht houdbaar spul levert, moeten de klanten maar blikvoer gaan eten of twee keer € 4,95 betalen om toch enigzins vers voer in huis te krijgen?
uiteraard, maar dat kunnen ze momenteel niet waarmaken, zoals al eerder aangegeven, en dus zijn ze duidelijk en eerlijk in de minimaal 2 dagen houdbaar afspraak. het is namelijk minimaal twee dagen houdbaar.Albert kan natuurlijk ook betere spullen leveren!
waarschijnlijk niet nee, maar om nu te beweren dat albert dan dus de verplichting heeft naar deze mensen om elke week voor 5 euro per levering verse groenten van minstens een week houdbaar te leveren gaat ook wel wat ver nietwaar?En als die mensen iemand hadden die een halve dag wil vrijmaken om boodschappen met/voor ze te doen, maakten ze toch geen gebruik van Albert?
en ja, dat vind ik inderdaad logica...
wil natuurlijk niet zeggen dat het een terechte situatie voor die mensen is. ik maak enkel het punt dat het niet de verantwoordelijkheid van de supermarkt is dat minder mobiele mensen elke dag verse groenten te eten krijgen.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bezorgservice Albert
Zoals ik het zag, leek het meer op maximaal twee dagen.cinranete schreef:die keuze heeft mevrouw, je hoeft t namelijk niet te bestellen bij albert. het is een service die zij bieden, een service waarbij zij duidelijk aangeven dat de versproducten minimaal 2 dagen houdbaar zijn.Klopt, maar er is verschil tussen 2 dagen houdbaar en een dag of 5.
En dan heb je keuze of je het meeneemt.
En nee, niet iedereen heeeft die keuze!
Sommige mensen hebben niemand die voor ze zorgt en zijn dus wel degelijk van dit soort services afhankelijk!
Het is niet voor iedereen een kwestie van geen boodschappen willen doen.
Sommige mensen zijn niet in staat om zelfstandig boodschappen te doen.
Ik vind niet dat Albert bij alle mensen met een beperking ladingen groente, fruit, zuivel en vlees wat minimaal een week goed blijft moet brengen.cinranete schreef:deze mensen zijn overgeleverd aan prof. zorg, mantelzorg of tafeltjedekje etc. albert is een aanvulling op dat lijstje, niet de enige optie.[/quote
Goed, iedereen kan Awbz krijgen?
Iedereen heeft een mantelzorger in de buurt?
En in elk dorp is Tafeltje Dekje?
Voor sommigen is Albert, helaas, de enige optie.En mevrouw had een keuze om de taxi te nemen, of is ze afhankelijk van de taxi?cinranete schreef:mevrouw had de keuze om de taxi te nemen, of om zich op andere wijze te verplaatsen. of om twee keer per week te laten bezorgen door albert.[/quote
Dus óf twee keer € 4,95 betalen, of als mens met een beperking maar gaan lopen?
Goede opties!Dus omdat Albert relatief slecht houdbaar spul levert, moeten de klanten maar blikvoer gaan eten of twee keer € 4,95 betalen om toch enigzins vers voer in huis te krijgen?Wat nou als iemand vers spul wil wat langer dan twee dagen houdbaar is?cinranete schreef:albert levert de spullen die zij aanbieden online. minimaal twee dagen houdbaar. zij houden zich aan deze afspraken. het is namelijk niet zo dat albert zegt: minimaal een week houdbaar en vervolgens twee dagenspul levert. Blikvoer of potjes is een goedkoper alternatief dan dubbele verzendkosten. Tis maar wat je wil.
Nogmaals, het is fijn dat het bij u goed gaat, maar u doet net of iedereen die klaagt over albert een luie hork is die zeurt.
Ik probeer enkel aan te geven dat de keus die u maakt voor Albert, niet voor iedereen een keuze is.Albert kan natuurlijk ook betere spullen leveren!Klopt, ze houden zich prima aan de afspraken.cinranete schreef:uiteraard, maar dat kunnen ze momenteel niet waarmaken, zoals al eerder aangegeven, en dus zijn ze duidelijk en eerlijk in de minimaal 2 dagen houdbaar afspraak. het is namelijk minimaal twee dagen houdbaar.
Maar mag een mens daar niets van zeggen?
Of vindt u twee dagen houdbaar lekker ruim?
Als het bij u niet zo goed ging qua houdbaarheidsdata, zou u dan staan te springen?En als die mensen iemand hadden die een halve dag wil vrijmaken om boodschappen met/voor ze te doen, maakten ze toch geen gebruik van Albert?Ik zeg nergens dat Albert deze verplichting heeft.cinranete schreef:waarschijnlijk niet nee, maar om nu te beweren dat albert dan dus de verplichting heeft naar deze mensen om elke week voor 5 euro per levering verse groenten van minstens een week houdbaar te leveren gaat ook wel wat ver nietwaar?
en ja, dat vind ik inderdaad logica...
Ik geef enkel aan dat veel mensen geen keuze hebben en dat ik twee dagen houdbaarheid wel erg, erg krap vind.cinranete schreef:wil natuurlijk niet zeggen dat het een terechte situatie voor die mensen is. ik maak enkel het punt dat het niet de verantwoordelijkheid van de supermarkt is dat minder mobiele mensen elke dag verse groenten te eten krijgen.
Maar Albert weet dondersgoed welke mensen de grootste groep gebruikers van Albert zijn.
De test van Radar toont aan dat van hun ondervraagden 25% ontevreden is met de houdbaarheid.
Dan kan Albert ook zelf bedenken dat ze moeten zorgen dat de kwaliteit omhoog gaat.
Want ik vind € 4,95 servicekosten per levering boodschappen niet goedkoop hoor!
Re: Bezorgservice Albert
die keuze heeft mevrouw, je hoeft t namelijk niet te bestellen bij albert. het is een service die zij bieden, een service waarbij zij duidelijk aangeven dat de versproducten minimaal 2 dagen houdbaar zijn.[/quote]Klopt, maar er is verschil tussen 2 dagen houdbaar en een dag of 5.
En dan heb je keuze of je het meeneemt.
kijk nog maar eens goed dan. het is minimaal 2 dagen en minimaal 4 dagenZoals ik het zag, leek het meer op maximaal twee dagen.
-nee, schandalig.Goed, iedereen kan Awbz krijgen?
-nee, schandaligIedereen heeft een mantelzorger in de buurt?
-nee, zeer kwalijk, mee eens.En in elk dorp is Tafeltje Dekje?
OPTIE! ja, goed woord. wat zouden deze mensen doen zonder beursgenoteerd ahold? nogmaals, ik ontken het probleem niet, ik vind het alleen niet terecht om dat bij albert in de schoenen te schuiven.Voor sommigen is Albert, helaas, de enige optie.
BUS? Deeltaxi? trein? auto? rollator? rolstoel? meerdere keren laten bezorgen? allemaal opties, dat ze allemaal niet fijn zijn, wil wederom niet zeggen dat de supermarkt verantwoordelijk is voor de oplossing.Dus óf twee keer € 4,95 betalen, of als mens met een beperking maar gaan lopen?
Goede opties!
-dan is hij daarvoor afhaneklijk van alle bovengeboemde opties.Wat nou als iemand vers spul wil wat langer dan twee dagen houdbaar is?
u daarentegen legt de verantwoording van de maatschappij bij een supermarkt. en op geen enkel punt zeg ik dat mensen die klagen over albert luie horken zijn, integendeel. alleen, deze mensen hebben allemaal kunnen lezen dat de versproducten groete en fruit minimaal 2 dagen na levering houdbaar zijn (dus effectief 3 dagen wanneer je een ochtendbezorging kiest) en de zuivel 4 dagen, dus effectief 5 dagen. ik zeg dat deze mensen zeuren als zij dat te kort vinden. en als zij doen alsof ALLE producten dan maximaal zo lang houdbaar zijn. bij mij gaat het goed omdat ik ACCEPTEER dat sommige producten 3 dagen houdbaar zijn en andere 7.Nogmaals, het is fijn dat het bij u goed gaat, maar u doet net of iedereen die klaagt over albert een luie hork is die zeurt.
-nogmaals we hebben het hier niet over een liefdadigheidsinstelling of een overheidsorgaan. het is een winkel. met een extra service. een service die door heel veel mensen gebruikt wordt omdat de officiele kanalen ontoereikend zijn. DAT is het probleem waar deze mensen over kunnen klagen.Ik probeer enkel aan te geven dat de keus die u maakt voor Albert, niet voor iedereen een keuze is.
. -joepie... u kunt lezen.Klopt, ze houden zich prima aan de afspraken
-uiteraard, en op mijn beurt noem ik dat klagen.Maar mag een mens daar niets van zeggen?
-nee. 7 wel.Of vindt u twee dagen houdbaar lekker ruim?
-dan zouden wij vaker bestellen. in eerste instantie bestelde ik ook vaker, maar door goede planning redden we het nu met eens in de twee weken. ik zou echter niet albert bellen en klagen.Als het bij u niet zo goed ging qua houdbaarheidsdata, zou u dan staan te springen?
-dat veel mensen geen keuze hebben verplicht albert dus tot niets. inderdaad. het is een kwalijke zaak, daar doe ik verder niets aan af. echter is een MINIMALE houdbaarheid van 2 dagen m.i. heel redelijk. u doet net alsof de albert weigert producten langer houdbaar uit te leveren. 2 dagen is eigenlijk al 3, bij keuze van de klant. als ze om 8 uur sochtends leveren telt toch pas de volgende dag als dag 1. het zijn dan ook versproducten, die zijn onderhevig aan verlepping.Ik zeg nergens dat Albert deze verplichting heeft.
Ik geef enkel aan dat veel mensen geen keuze hebben en dat ik twee dagen houdbaarheid wel erg, erg krap vind.
. -nou, waar heb je t dan over? dat is toch het geval? een week telt 7 dagen, daarvan zijn de eerste 3 gegarandeerd voor alle producten. in die dagen eet je de producten die op moeten. in de volgende dagen eet je de producten met een langere houdbaarheid.Ik vind niet dat Albert bij alle mensen met een beperking ladingen groente, fruit, zuivel en vlees wat minimaal een week goed blijft moet brengen
-ja, verrassend genoeg zijn dat niet de beperkte alleenstaanden zonder mantelzorg of awbzuitkering maar de yuppen, tweeverdieners met dikke inkomens en geen interesse in boodschappen doen. teleurstellend voor je punt, maar helaas.Maar Albert weet dondersgoed welke mensen de grootste groep gebruikers van Albert zijn.
een les in de statistiek: dat zijn mensen uit het radar testpanel die claimen albert klant te zijn, dat is niet per definitie een representatieve groep albert-klanten, sterker nog, dat is niet eens er definitie een groep mensen die zichzelf albert klant mogen noemen.De test van Radar toont aan dat van hun ondervraagden 25% ontevreden is met de houdbaarheid. -
Dan kan Albert ook zelf bedenken dat ze moeten zorgen dat de kwaliteit omhoog gaat. -zoals ze al aangeven op de website kun je alle ideeen opperen, en beoordelen zij of het voor hen de moeite waard is te veranderen. ofwel: of het ze meer geld opleverd of niet. ik denk van niet.
en als je zelf op en neer naar de supermarkt rijdt ben je het al snel aan benzine kwijt hoor! en dan laat ik het parkeertarief voor mijn plaatselijke AH maar helemaal buiten beschouwing.Want ik vind € 4,95 servicekosten per levering boodschappen niet goedkoop hoor!
Re: Bezorgservice Albert
en nu schei ik ermee uit, ik ga koken voor mijn albert-groenten verleppen ;p
Re: Bezorgservice Albert
Het is natuurlijk een extra (betaalde) service welke AH biedt en men hoeft er geen gebruik van te maken. In de tijd dat "we" nog geen Albert hadden, moesten mensen het ook voor elkaar zien te krijgen en zo lang geleden is dat nog niet. Minder valide mensen geeft het echt al veel langer dan dat Albert bestaat. Maar goed. Bij ons hebben we niet eens een Albert dus als ik in die situatie zou zitten, kan ik er geeneens gebruik van maken.
Het hele probleem zit hem in het feit dat sommige mensen voor een hele week boodschappen willen bestellen en dat de producten te kort houdbaar kunnen zijn. Albert kan zijn service wel degelijk enorm verbeteren. Zodra alle verse boodschappen maar 2 dagen houdbaar zijn levert het een probleem op. Albert zou er toch rekening mee kunnen houden als er door iemand bijvoorbeeld 4 soorten verse groenten besteld dat er dan 2 soorten geleverd worden welke binnen 2 dagen op moeten en 2 soorten welke wel een paar dagen houdbaar zijn. Dan hoeven lang niet alle producten 5, 6 of 7 dagen houdbaar hoeven zijn. Dat zou misschien al heel veel oplossen waardoor mensen nog meer gebruik gaan maken van Albert. Consument blij, Albert blij.
Het hele probleem zit hem in het feit dat sommige mensen voor een hele week boodschappen willen bestellen en dat de producten te kort houdbaar kunnen zijn. Albert kan zijn service wel degelijk enorm verbeteren. Zodra alle verse boodschappen maar 2 dagen houdbaar zijn levert het een probleem op. Albert zou er toch rekening mee kunnen houden als er door iemand bijvoorbeeld 4 soorten verse groenten besteld dat er dan 2 soorten geleverd worden welke binnen 2 dagen op moeten en 2 soorten welke wel een paar dagen houdbaar zijn. Dan hoeven lang niet alle producten 5, 6 of 7 dagen houdbaar hoeven zijn. Dat zou misschien al heel veel oplossen waardoor mensen nog meer gebruik gaan maken van Albert. Consument blij, Albert blij.
Re: Bezorgservice Albert
Ik doe al twee jaar boodschappen bij appie en mijn groente zijn altijd 4 dagen of zelfs 5 dagen houdbaar. Je kan natuurlijk niet verwachten dat als je op zaterdag laat bezorgen dat het die vrijdag erop nog goed is. Ik heb nog nooit problemen gehad met de kwaliteit van de produkten. Ik heb een keer per ongeluk iets niet gehad en dat werd meteen opgelost. Misschien is het handig als mevrouw om de plaatselijke supermarkt te bellen om groenten te brengen voor verder in een week. Hier in het dorp brengen ze ook wel eens bij mensen die slecht ter been zijn.
Re: Bezorgservice Albert
ik ben bezorger van albert heb in de tijd dat in in dienst ben nog nooit zo iets mee gemaakt nog nooit als er is niet goe dis bel je gewoon en niks aan de hand
en je mag het product houden zelfs dus gratis en als het niet bevalt bestel niet meer via albert vind de uitzending echt onzin en nergens over gaan.
en je mag het product houden zelfs dus gratis en als het niet bevalt bestel niet meer via albert vind de uitzending echt onzin en nergens over gaan.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 apr 2011 20:22
Re: Bezorgservice Albert
ik maak ook al van het begin gebruik ven de bezorgsurvice van ah
dit is een uit koms maar de groente altijd 4 dagen of zelfs 5 dagen houdbaar. maar in de koeler nog wel langer vind de uitzending echt onzin
dit is een uit koms maar de groente altijd 4 dagen of zelfs 5 dagen houdbaar. maar in de koeler nog wel langer vind de uitzending echt onzin
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13
Re: Bezorgservice Albert
Wees blij dat Albert er is en Ah dit doet zijn wel weer de enige met dit logistieke kunststuk .
[Beledigende tekst verwijderd door de moderator]
[Beledigende tekst verwijderd door de moderator]
Re: Bezorgservice Albert
+1
Thundercracker schreef:Wees blij dat Albert er is en Ah dit doet zijn wel weer de enige met dit logistieke kunststuk .
Re: Bezorgservice Albert
Oude draad, dat wel, maar onderwerp ineens actueel. Een familielid is plots afhankelijk geworden van enige vorm thuisbezorgde boodschappen. Jarenlang klant bij AH en dat wil hij ook voortzetten. Echter, om in aanmerking voor thuisbezorgen te komen, moet je minimaal voor 70 euro aanschaffen. Dat begrijp ik uit de AH-site. Wekelijks koopt hij voor 30, soms 40 euro. Hoe komt een alleenstaande op leeftijd aan dat minimumbedrag? De wekelijkse boodschappen aanvullen met flessen whiskey bij Gall&Gall en tubes tandpasta bij ETOS is geen optie.
Iemand ervaringen met thuis laten bezorgen van kleinere hoeveelheden boodschappen? (Iets) hogere bezorgkosten geen probleem. Speelt in de regio Den Haag/Scheveningen
Iemand ervaringen met thuis laten bezorgen van kleinere hoeveelheden boodschappen? (Iets) hogere bezorgkosten geen probleem. Speelt in de regio Den Haag/Scheveningen