Bij veel mensen is hun pensioenvoorziening ongevraagd veranderd. Zij zaten eerst bij een pensioenfonds, maar hun werkgever heeft later de pensioenopbouw, vaak ongemerkt, ondergebracht in een pensioenverzekering. In andere gevallen zijn mensen van een pensioenfonds naar een pensioenverzekering gegaan doordat ze van werkgever gewisseld zijn. Hierdoor zullen veel mensen er achter komen dat het geld dat iedere maand jarenlang is ingehouden op hun salaris aan het verdampen is. Mag dit zomaar? U ziet het maandagavond in Radar.
Maandag 13 februari in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verdampende pensioenen
Re: Verdampende pensioenen
Veel mensen interesseert het niet, zo aan het aantal reacties te zien.
Ik heb de uitzending gedeeltelijk gezien maar als een mevrouw begint dat voordat haar man begraven is al gesproken wordt over pensioenen, dan haak ik al af
-
och.. was nogmaalssss gewoon een gratis curus.. hoe word ik op legale wijze van mijn geld afgeholpen
Normaal gesproken wordt een pensioenreglement binnen een bedrijf in ieder geval besproken met de OR dus personeel heeft wel invloed op aanpassingen