shop1 schreef:In deze topic heb ik meerdere keren aangestuurd op input.
Het enige of enigste wat terug komt is,
"IK HEB, IK MOET, IK ZAL en u zit fout".
En lees nergens "SAMEN komen er uit".
Nu u zich opwerpt als voorvechter van BBCS, zowel de persoon als zijn ideeen, verzoek ik u het bovenstaande toch eens te betrekken op de postings van BBCS, met name het vet gemaakte.
Daarbij, u stelt dat de consumentenwetgeving op punten wijziging behoeft. Het lijkt mij niet meer dan redelijk van u te verwachten aan te geven welke punten dat dan zijn, en wat die wijzigingen inhouden. Dat u vervolgens roept dat u hiervoor input nodig heeft, in het kader van 'samen komen we er uit', komt op mij dan ook niet bijzonder vertrouwenwekkend over, buiten dat dit kennelijk weinig reden vormt voor mensen dan maar met input te komen.
shop1 schreef:Dat mag, maar helaas voor u loop ik al veel langer mee op deze aardkloot en weet als geen ander hoe de Nederlander is.
Hoe denkt u te kunnen weten dat u al veel langer op deze aardkloot rond loopt dan wie dan ook hier op dit forum? En hoe komt u er bij uzelf een grotere kennis toe te delen omtrent de Nederlander dan alle anderen?
En hoe komt u er bij op de vraag waaruit blijkt dat de respondent alhier over geen technische kennis beschikt te antwoorden met een citaat van BBCS? Ziet u het woord van BBCS dan daadwerkelijk inmiddels als Het Woord?
De status quo opmerking was om aan te geven dat u het 'voordeel' wat u de consument aan tracht te rekenen, voortkomend uit het graaien, eenzelfde 'voordeel' voor de verkoper oplevert, die net zo hard graait. Er is dus geen sprake van een onbalans, zoeken naar balans is derhalve niet noodzakelijk, noch opportuun.
Geen enkele reden voor triomf, consumenten en verkopers hebben tegenstrijdige belangen, en zullen deze altijd blijven houden. De consument en de verkoper nader tot elkaar brengen door de consument en de verkoper hiernaar te vragen, samen tot een oplossing te komen, betreft een utopia, en valt enkel te realiseren door arbitrair vaststellen van die regels, door de wetgever.
Bizar.
Maar wel zeer onderhoudend, dat dan weer wel.
Samen zijn
Is samen lachen, samen huilen
Leven door dichtbij elkaar te zijn
Samen zijn
Is sterker dan de sterkste storm
Gekleurder dan 't grauwe om ons heen
Want samen zijn
Ja samen zijn
Dat wil toch iedereen ....
@Jolijn
Hij / zij noemt u jongedame.
Shop1 moet idd. wel errug lang op dze aardkloot aan het ronddwalen zijn geweest.
(no offence intended
)