ik geef hierbij alleen mijn mening.
ik gebruik heel wat medicatie,al is het nu wat minder als een half jaar geleden.
mij kan je van alles geven en ik wordt nog niet suf...nergens van..
op elk doosje wat ik heb zit een gele stickers..idd 2 gele is een rode,dat betekend verboden te rijden...
wat men ook vaak vergeet is dat je niet verzekerd bent!! dus mocht je een aanrijding krijgen en het is jou schuld en ze komen er achter,dan kan je alles betalen! maar dan ook alles ook.
dat geld trouwens ook als je al met een gebroken teen gaat rijden of je hand in het verband,maar dat terzijde...
ik heb voor mezelf zoiets,ik rij niet! waarom niet,je zal toch even niet lekker worden,kan iedereen overkomen maar met medicatie weet je het nooit.
daarbij zal ik het mezelf nooit maar dan ook nooit vergeven als ik een ongeluk door mijn schuld veroorzaakt en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!
daarbij komt ook dat het met de rug,nek en schouder al wat lastiger is met kijken en draaien...handrem aantrekken en de arm vliegt eruit,dus ik doe het gewoon niet! simpel.
er kan zoveel op het doosje staan,maar de verantwoordelijkheid ligt ook bij jezelf vind ik persoonlijk...en wat ik zeg lees u voorwaarden eens door van de verzekering.
ik laat me dus overal een rijden als de prinses op de erwt
mijn man zegt altijd nou koning waar kan ik je heen brengen
ik zeg wel,als we de auto hebben dan kan ik het niet laten om even een rondje op het industrie terrein te rijden want ik wil ook even het gevoel hebben en houden.
maar daar kan niet zoveel gebeuren op het tijdstip dat ik het doe...
ook zeg ik er wel bij,mocht iemand een hartaanval krijgen of weet ik wat ja dan spring ik in de auto...maar dat is een ander verhaal...
hoe veel pijn ik ook heb....
dus het ieder voor zich ,maar kijk wel naar de consequenties
en idd ze gaan ook onderzoeken doen net als blazen maar dan op verboden middelen...
en ze zien het aan je pupillen...simpel