LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Kankerbehandeling en Preventie
Re: Stichting Kankerbehandeling en Preventie
Inderdaad komen Jantje Beton, kinderpostzegels, Grote Clubactie allemaal in dezelfde periode, begrijp ook niet waarom ze dat niet eens anders gaan doen.
Verlengd boekjaar ? Van bijna 2 jaren ? Een verlengd boekjaar is bijvoorbeeld gebruikelijk om een boekjaar te verleggen. Prima dat we geduld moeten hebben, maar kan me voorstellen dat de jongens dan ook geduld moeten hebben voordat mensen willen doneren. Overigens 3 afgestudeerde studenten van een hogeschool kunnen toch ook wel zelf een boekhouding maken ? In plaats van gaan roepen in de uitzending dat dat zoveel geld kost.Annica schreef:Gezien het feit dat de stichting in een verlengd boekjaar zit, zullen we nog even geduld moeten hebben.
Met het goed managen van de kosten kan dat aardig meevallen. En een website bouwen voor een informatica student moet toch niet zo moeilijk zijn.Annica schreef: Weleens gedacht aan een startkapitaal voor het ontwikkelen van uitgebreidere nieuwsbrieven met wetenschappelijke bronvermeldingen en interactieve websites?
Wie niet wil geloven in burgerinitiatieven en de goedheid van de mens...
Nee ik geloof er vooralsnog niet zo in. Misschien is het levenservaring ? Misschien omdat ik pas nog een item gezien heb bij opgelicht van een vrouw die onder het mom van een goed doel een hoop geld ophaalt en geen cent aan het goede doel spendeert. Maar ik geloof ook niet in de meer "gerenommeerde" goede doelen met directeuren met een topsalaris terwijl de collectanten op geheel vrijwillige basis in weer en wind hun salaris mogen gaan ophalen, ja dàààààg. Dat die directeuren dan ook eens genoegen nemen met een normaal salaris als ze zo begaan zijn met het goeie doel.
Emmy75 schreef:Nog een leuk artikel:
http://www.kwakzalverij.nl/1327/Nieuwe_ ... _consument
Zoiets moet goed in de media komen zodat veel mensen hiervan op de hoogte worden gesteld (niet iedereen kijkt naar Tros Radar) zodat mensen geen geld geven.