Het klinkt mooi: servicebureaus die maandelijks 300 prijsvragen voor je invullen voor 25 euro per maand. Met bovendien een enorme winkans, doordat er slechts ‘kleine groepen mensen per regio’ zouden worden geselecteerd. Wij nemen deze praktijken onder de loep en vinden een hoop eigenaardigheden...
[Maandag 15 april, 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsvragen-misleiding door servicebureaus?
-
witte angora
Re: Prijsvragen-misleiding door servicebureaus?
Aangezien zo'n serviceburo geen filantropische instelling is kan ik wel raden waar het item naar toe gaat...
Mensen willen nu eenmaal graag bedrogen worden.
goed speurwerk van radar, geeft een mooi inkijkje in hoe bedrijven tegenwoordig allerlei rare constructies opbouwen om mensen geld uit hun zakken te kloppen en het is nog legaal ook, ik heb althans geen misleiding kunnen zien zoals radar beweerd.
we hebben een kvk, maar dat is allang geen waarborg meer, die is kompleet machteloos en wil ook geen partij zijn. en dit soort dingen zijn kennelijk ook door de regering toegestaan. erger wordt het als het buitenlandse ltd of llc zijn die speciaal opgezet worden om vooral belastingen te ontduiken.
we hebben een kvk, maar dat is allang geen waarborg meer, die is kompleet machteloos en wil ook geen partij zijn. en dit soort dingen zijn kennelijk ook door de regering toegestaan. erger wordt het als het buitenlandse ltd of llc zijn die speciaal opgezet worden om vooral belastingen te ontduiken.
-
MarnixZwolle
Hallo allemaal,
Na aanleiding van de uitzending gisteravond heb ik contact opgenomen met Enjoy2Win, want ja, ik was zo dom om hier in te trappen, de gouden beloftes van tienduizenden euro's en auto's e.d. en de belofte dat iedereen die meespeelt minimaal zijn inleg van 24,95 zou terugverdienen hebben mij doen besluiten om het een maand te proberen.
In het telefoongesprek dat vandaag volgde met Enjoy2Win heb ik de betreffende persoon aan de telefoon duidelijk gemaakt dat hier op grote schaal sprake is van oplichting. Zij bood mij aan om de 24,95 terug te storten.
Ik kan iedereen aanmoedigen om hetzelfde te doen en zijn geld terug te eisen.
Na aanleiding van de uitzending gisteravond heb ik contact opgenomen met Enjoy2Win, want ja, ik was zo dom om hier in te trappen, de gouden beloftes van tienduizenden euro's en auto's e.d. en de belofte dat iedereen die meespeelt minimaal zijn inleg van 24,95 zou terugverdienen hebben mij doen besluiten om het een maand te proberen.
In het telefoongesprek dat vandaag volgde met Enjoy2Win heb ik de betreffende persoon aan de telefoon duidelijk gemaakt dat hier op grote schaal sprake is van oplichting. Zij bood mij aan om de 24,95 terug te storten.
Ik kan iedereen aanmoedigen om hetzelfde te doen en zijn geld terug te eisen.