LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?
Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?
Hetzelfde dus als op fora is een bericht niet zo positief dan wordt het verwijderd
Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?
Klopt wel dat het zo niet word verwijderd maar niet geplaatst: had bij Wehkamp een elektrische deken gekocht (tijd geleden) en als commentaar, waar ze je zelf voor uitnodigen, geschreven: miskoop van het jaar: stond er 1 dag op en toen was het verdwenen. Haha, eerlijke reviews? Geloof meer in de klachten als men Google gebruikt: eerst Google, dan al dan niet beslissen of men in de betreffende toko iets gaat kopen: m.a.w. eerst hoofd gebruiken alvorens bestellen/kopen. Maar dat blijft toch moeilijk: het is toch nog eerst kopen en dan pas reviews lezen.tortle schreef:Hetzelfde dus als op fora is een bericht niet zo positief dan wordt het verwijderd
Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?
Ik vond het jammer dat de uitzending vooral aandacht besteedde aan misbruik van foto's, terwijl manipulatie van klantervaringen zoveel relevanter is voor de consument...
Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?
Lijkt mij duidelijk (is dit niet gewoon algemeen bekend?) dat "klantenervaringen" (testimonials) sowieso gewoon onbetrouwbaar zijn als ze op de site van de organisatie staan, en dat op fora je gewoon je brein moet gebruiken en nieuwe gebruikers die alleen op bepaalde topics reageren met een berg zout moet nemen..eezacque schreef:Ik vond het jammer dat de uitzending vooral aandacht besteedde aan misbruik van foto's, terwijl manipulatie van klantervaringen zoveel relevanter is voor de consument...
Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?
Tsja, en het is ook algemeen bekend dat op internet alles wat los en vast zit wordt gekopieerd. Mijn opmerking betreft het feit dat het kopje 'klantenervaringen' een vlag is die de lading niet dekt.Julie4444 schreef:Lijkt mij duidelijk (is dit niet gewoon algemeen bekend?) dat "klantenervaringen" (testimonials) sowieso gewoon onbetrouwbaar zijn als ze op de site van de organisatie staan, en dat op fora je gewoon je brein moet gebruiken en nieuwe gebruikers die alleen op bepaalde topics reageren met een berg zout moet nemen..eezacque schreef:Ik vond het jammer dat de uitzending vooral aandacht besteedde aan misbruik van foto's, terwijl manipulatie van klantervaringen zoveel relevanter is voor de consument...