LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online.nl vaak offline
Online.nl vaak offline
Verschillende klanten van telecomprovider Online.nl hebben te kampen met problemen.
Zo hebben ze last van een wegvallende internet-, telefoon of televisieverbinding, tegenvallende internetsnelheid of problemen met de aansluiting. Online blijkt dus dikwijls offline. Lukt het Online.nl om deze problemen op te lossen?
Lees meer: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... k-offline/
Maandag 22 december in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Zo hebben ze last van een wegvallende internet-, telefoon of televisieverbinding, tegenvallende internetsnelheid of problemen met de aansluiting. Online blijkt dus dikwijls offline. Lukt het Online.nl om deze problemen op te lossen?
Lees meer: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... k-offline/
Maandag 22 december in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Re: Online.nl vaak offline
Ook lullig dat je er na 3 dagen tijd nog geen enkele reactie op hebt gekregen. En nee, ik ben zeker niet van de provider, ik weet dat deze provider in het verleden vaak problemen had.Radar schreef:Verschillende klanten van telecomprovider Online.nl hebben te kampen met problemen.
Ik zou het onderdeel maar schrappen als ik jullie was ....
Re: Online.nl vaak offline
Helaas weet ik iets meer dan de gemiddelde mens over het bedrijf Online. Nou ja, voordat ze verkocht werden aan M7Group dan. CanalDigit&Online worden samengevoegd en euh... geen idee verder. LOL.
Ik denk niet dat er bij Online meer of minder mensen last van storing hebben dan bij een andere xDSL-provider. De helpdesk is/was best goed, dus waar Radar de klachten vandaan haalt: geen idee.
Ik denk niet dat er bij Online meer of minder mensen last van storing hebben dan bij een andere xDSL-provider. De helpdesk is/was best goed, dus waar Radar de klachten vandaan haalt: geen idee.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 dec 2014 20:29
Re: Online.nl vaak offline
Wij zitten 1,5 jaar bij online bijna. Elke dag wel een keer offline, tv die hapert, verplicht 2 tv abonnementen hebben omdat je als vaste klant geen interactieve tv mag hebben in plaats van de standaard tv abo, maar die erbij moet nemen, en het werkt niet. Hoezo 21 HD zenders? Nul bedoelen ze. En geen teletekst, en je telefoon ligt er steeds uit onder het bellen, nieuwe modem gehad, nieuwe tv kastje, deze maand 10 dagen offline, nu overgestapt naar Ziggo ondanks hun contract, zat ervan
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 dec 2014 20:54
Re: Online.nl vaak offline
Het is nu een jaar geleden dat ik (bedrijfsmatig) weken lang OFFline ben geweest.
Tientallen ! keren gebeld en iedere keer weer het probleem opnieuw- aan een ander persoon uitgelegd.
Ja meneer u heeft een verouderde aansluiting- het ligt aan de KPN- het is toch opgelost- ik bel u terug dit is een andere afdeling, enz. enz.
Nog nooit zo'n slechte communicatie meegemaakt.
Uiteindelijk is het door tussenkomst van een ingehuurd bedrijf- die ik zelf heb betaald- opgelost.
Schade meer dan € 1000,-, proberen verhaal te halen maar geen excuus, niets.
Conclusie, wat mij betreft: geen kennis genoeg, geen enkele afspraak waar je op aan kunt en alles proberen af te schuiven naar derden.
Voor mij nooit meer, ze kunnen beter hun naam veranderen naar offline.
Een zeer ontevreden gebruiker.
Tientallen ! keren gebeld en iedere keer weer het probleem opnieuw- aan een ander persoon uitgelegd.
Ja meneer u heeft een verouderde aansluiting- het ligt aan de KPN- het is toch opgelost- ik bel u terug dit is een andere afdeling, enz. enz.
Nog nooit zo'n slechte communicatie meegemaakt.
Uiteindelijk is het door tussenkomst van een ingehuurd bedrijf- die ik zelf heb betaald- opgelost.
Schade meer dan € 1000,-, proberen verhaal te halen maar geen excuus, niets.
Conclusie, wat mij betreft: geen kennis genoeg, geen enkele afspraak waar je op aan kunt en alles proberen af te schuiven naar derden.
Voor mij nooit meer, ze kunnen beter hun naam veranderen naar offline.
Een zeer ontevreden gebruiker.
Re: Online.nl vaak offline
U zit hier te klagen op een consumentenforum. Als u bedrijfsmatig bezig bent met internet, moet u een zakelijk abonnement nemen, heeft u meer rechten. Nu wilde u voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.achterhoker schreef:Het is nu een jaar geleden dat ik (bedrijfsmatig) weken lang OFFline ben geweest.
Tientallen ! keren gebeld en iedere keer weer het probleem opnieuw- aan een ander persoon uitgelegd.
Ja meneer u heeft een verouderde aansluiting- het ligt aan de KPN- het is toch opgelost- ik bel u terug dit is een andere afdeling, enz. enz.
Nog nooit zo'n slechte communicatie meegemaakt.
Uiteindelijk is het door tussenkomst van een ingehuurd bedrijf- die ik zelf heb betaald- opgelost.
Schade meer dan € 1000,-, proberen verhaal te halen maar geen excuus, niets.
Conclusie, wat mij betreft: geen kennis genoeg, geen enkele afspraak waar je op aan kunt en alles proberen af te schuiven naar derden.
Voor mij nooit meer, ze kunnen beter hun naam veranderen naar offline.
Een zeer ontevreden gebruiker.
Re: Online.nl vaak offline
Uitzending is heel herkenbaar.
Sinds begin december geen internet en telefonie. Dezelfde dag gebeld met klantenservice. De lijn is doorgemeten en goed, dus nieuwe modem opgestuurd.Na een week nieuw modem, geen oplossing. Dus wachten op technische dienst. Na een week bellen en zeuren komt een KPN monteur.
Deze heeft alles in de meterkast gemeten - in telefonisch overleg met Online. Dit was allemaal goed. De technische dienst van Online zou het verder op moeten pakken.Dus Online gaat een nieuwe modem opsturen. Weer een week verder. Het tweede nieuwe modem geeft ook geen oplossing. Dus de technische dienst wordt opnieuw ingepland.Dus ik bel om de dag om te horen wanneer er iets gebeurt.
Afspraken worden consequent niet nagekomen. De klantenservice kan niet zeggen wanneer er gebeld/geholpen wordt.
Op mijn aangetekende brieven wordt geen reactie gegeven.
Na drie weken beginnen we van voren af aan en moet ik telefonisch de modem instellingen doorgeven .
Uit alles blijkt dat Online.nl het probleem niet kan oplossen.
http://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/g ... n-onlinenl
Sinds begin december geen internet en telefonie. Dezelfde dag gebeld met klantenservice. De lijn is doorgemeten en goed, dus nieuwe modem opgestuurd.Na een week nieuw modem, geen oplossing. Dus wachten op technische dienst. Na een week bellen en zeuren komt een KPN monteur.
Deze heeft alles in de meterkast gemeten - in telefonisch overleg met Online. Dit was allemaal goed. De technische dienst van Online zou het verder op moeten pakken.Dus Online gaat een nieuwe modem opsturen. Weer een week verder. Het tweede nieuwe modem geeft ook geen oplossing. Dus de technische dienst wordt opnieuw ingepland.Dus ik bel om de dag om te horen wanneer er iets gebeurt.
Afspraken worden consequent niet nagekomen. De klantenservice kan niet zeggen wanneer er gebeld/geholpen wordt.
Op mijn aangetekende brieven wordt geen reactie gegeven.
Na drie weken beginnen we van voren af aan en moet ik telefonisch de modem instellingen doorgeven .
Uit alles blijkt dat Online.nl het probleem niet kan oplossen.
http://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/g ... n-onlinenl
Re: Online.nl vaak offline
Briljant toch? Blijkbaar hebben de klanten niet in de gaten dat er wordt gewisseld van callcenter. En zo te zien weet het ene callcenter nog niet zo goed hoe te communiceren met het andere. Episch slecht. Dat hadden ze jaren geleden ook al. Strijd tussen twee outsourced callcenters.. daar wordt de klant de dupe van. Nu weer. Volgend jaar neemt het callcenter van CanalDigital alle honneurs waar. Ik voorspel nog meer ellende met de helpdesk.
Re: Online.nl vaak offline
Wieder
Het maakt niet uit welk callcenter gebruikt wordt.
Een callcenter is een smoesjes center en het bedrijf wat daarvan gebruik maakt is niet beter, kan of wil zijn eigen zaken niet regelen.
Een slechte provider, dan gewoon opzeggen en naar een ander overstappen.
Het maakt niet uit welk callcenter gebruikt wordt.
Een callcenter is een smoesjes center en het bedrijf wat daarvan gebruik maakt is niet beter, kan of wil zijn eigen zaken niet regelen.
Een slechte provider, dan gewoon opzeggen en naar een ander overstappen.