LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 apr 2017 21:06
Re: Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
Ook al kun je telefonisch afmelden, je weet niet dat dit nodig is doordat de app aangeeft de de actie beëindigd is. Bij parkline merk ik dat het moeilijk afmelden is als de mobiele (data)dekking slecht is, per SMS lukt altijd maar dat wéét je dan ook
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 apr 2017 21:06
Re: Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
Ook al kun je telefonisch afmelden, je weet niet dat dit nodig is doordat de app aangeeft de de actie beëindigd is. Bij parkline merk ik dat het moeilijk afmelden is als de mobiele (data)dekking slecht is, per SMS lukt altijd maar dat wéét je dan ook
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 mei 2017 21:22
- Contacteer:
Re: Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
Het moet toch vrij eenvoudig zijn voor de parkmobile app (en anderen parkeer-apps) om te zien dat de auto in beweging komt en dan de parkeeractie automatisch stoppen. De gps werkt immers ook als je ter plekke bent om de parkeerzone te bepalen. Moet vrij makkelijk te realiseren zijn imho. Dan hoeft niemand dat meer te vergeten.
Re: Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
Daar adverteert Volkswagen nu mee. Maar voor mij zou dat niet handig zijn. Ik verplaats me vaak binnen een zone, en dan wil ik niet een nieuwe actie moeten starten (dat is duurder)ludo.vicus schreef:Het moet toch vrij eenvoudig zijn voor de parkmobile app (en anderen parkeer-apps) om te zien dat de auto in beweging komt en dan de parkeeractie automatisch stoppen. De gps werkt immers ook als je ter plekke bent om de parkeerzone te bepalen. Moet vrij makkelijk te realiseren zijn imho. Dan hoeft niemand dat meer te vergeten.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 mei 2017 21:22
- Contacteer:
Re: Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
Daar is ook wel weer een knopje voor te maken, dan schakel je dat op eigen verantwoording uit. No problem.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Parkmobile: Hoge kosten door parkeren met app
Natuurlijk werkt je smartphone uitzetten niet, de transactie loopt op een externe server, je telefoon uitzetten is dus compleet zinloos.Moneyman schreef:Dus niet. Dat deed de klant in de uitzending ook, zonder succes.jan knapen 43 schreef:ik zou mijn smartphone uitzetten, dan stopt de app ook meteen
Jan
Voor mij gelukkig ook want mijn batterij is soms leeg overdag en dan zou mijn parkeeractie ook stoppen en in Amsterdam/Rotterdam heb je daarna zo een boete met de scanauto's.
Gebruik zelf Park-Line (zakelijk) en Yellow Brick (prive) en nog nooit problemen gehad. Van Park-Line ontvang ik ook elke 2 uur een SMS bericht, geen idee of dit gratis is.