De waterzuiveringsbedrijven luiden de noodklok; er zitten te vaak teveel pesticiden in het oppervlaktewater.
Is dat de schuld van de boeren? Of worden die door de prijzen die de supermarkten biedt gedwongen zo te produceren? En wie betaalt eigenlijk de prijs voor het reinigen van het oppervlaktewater?
Lees meer: http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... engebruik/
Maandag 29 augustus 2016 in Radar, 20:30 uur op NPO 1.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pesticidengebruik
Re: Pesticidengebruik
Deels.Radar schreef:Is dat de schuld van de boeren?
Pretty much.Radar schreef:Of worden die door de prijzen die de supermarkten biedt gedwongen zo te produceren?
De burger en bedrijven middels gemeenschapsgeld.Radar schreef:En wie betaalt eigenlijk de prijs voor het reinigen van het oppervlaktewater?
Anders nog iets?
Waarom plaatst "Gezondheid" dit niet ?
Volgens mij verkeerde account gebruikt.
Het begint zo langzamerhand wel erg op te vallen....
Dit heeft toch niets meer met consumenten zaken te maken.
(geschreven volgens de forumregels)
Volgens mij verkeerde account gebruikt.
Het begint zo langzamerhand wel erg op te vallen....
Dit heeft toch niets meer met consumenten zaken te maken.
(geschreven volgens de forumregels)
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Tot die tijd is mijn aanname dat hetgeen ik hierboven heb gepost aan antwoorden de inhoud van de aflevering zal zijn. Beetje jammer.
Dus dit onderwerp hoeft niet te worden uitgezonden is opgelost door Julie4444Julie4444 schreef:Deels.Radar schreef:Is dat de schuld van de boeren?
Pretty much.Radar schreef:Of worden die door de prijzen die de supermarkten biedt gedwongen zo te produceren?
De burger en bedrijven middels gemeenschapsgeld.Radar schreef:En wie betaalt eigenlijk de prijs voor het reinigen van het oppervlaktewater?
Anders nog iets?
Laten we ons eerst een richten tot de bloemenkwekers. Dat zijn de grootste vervuilers. En de mensen met bloemenvazen die dit circus in gang houden.