We laten onze kinderen graag geloven in Sinterklaas en in andere sprookjes, maar zelf krijgen we ook van alles voorgespiegeld. De voedingsindustrie misleidt ons regelmatig met mooie slogans en claims en daar vallen we massaal voor. foodwatch reikt bij Radar het Gouden Windei uit: de prijs voor de meest misleidende reclame voor voedingsmiddelen.
http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... upermarkt/
Maandag 28 november 2016 in de uitzending, 20:30 uur op NPO 1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sprookjes in de supermarkt
Re: Sprookjes in de supermarkt
Radar schreef:We laten onze kinderen graag geloven in Sinterklaas en in andere sprookjes, maar zelf krijgen we ook van alles voorgespiegeld. De voedingsindustrie misleidt ons regelmatig met mooie slogans en claims en daar vallen we massaal voor. foodwatch reikt bij Radar het Gouden Windei uit: de prijs voor de meest misleidende reclame voor voedingsmiddelen.
http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... upermarkt/
Maandag 28 november 2016 in de uitzending, 20:30 uur op NPO 1
Het is maar, hoe je zelf in elkaar zit.
Mooie slogans is goed, maar vaak lachwekkend, dus laat ze maar doen, tenminste als je je hoofd erbij houd .