LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inhoofdzaak verkoopt ongewenste energiecontracten

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest of nog gaan komen.
Gesloten
Radar
Site Admin

Inhoofdzaak verkoopt ongewenste energiecontracten

Ongelezen bericht door Radar »

Of je een goedkoper energiecontract wil, vraagt de verkoper aan de deur. Je staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel dus hij kan je een goed zakelijk voorstel doen. Je tekent, maar pas later kom je erachter dat je juist duurder uit bent en alleen onder het contract uit kan door een enorme boete te betalen. Ondertussen is de verkoper niet meer bereikbaar. Hoe zit dit? Radar zoekt het uit.

Maandag 18 september in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1

jp_dusee

Re: Inhoofdzaak verkoopt ongewenste energiecontracten

Ongelezen bericht door jp_dusee »

Heel bekend verhaal van Inholland. Wij kregen dezelfde deal maar dan van Nuon. Ik moest alle gegevens opgeven. Vervolgens een link gekregen waarbij ik moest accepteren en meteen digitaal gemachtigd zou hebben. Ik vertrouwde het niet, kreeg namelijk geen voorwaarden. Vervolgens Niet meer gereageerd. Een dag later stond Nuon bij mij aan de deur om het alsnog te verkopen. De dag daarna nog een keer en de derde dag weer. Ook werd mijn vrouw meerdere keren gebeld op een agressieve manier. Wij zijn Nergens op ingegaan. Precies hetzelfde verhaal als op tv, maar het verbaasde me dat het Nuon was ipv Inholland.

wschinkel

Ongelezen bericht door wschinkel »

InHoofdzaak, een club waar ik eerder dit jaar voor gewerkt heb. Zij hebben hun naam veranderd in TopSelectief. Wat ze niet hebben veranderd is hun methode van werken. Ik heb altijd van het eerlijke verhaal gehouden en was, achteraf gezien, blij dat men van mijn diensten geen gebruik meer wilde maken. Na eerst in de morgen op het podium geplaatst te zijn vanwege mijn bereikte targets, werd ik diezelfde middag gebeld met de vraag om de volgende dag mijn spullen te komen inleveren, de zoveelste in een lange rij... De reden was nog meer bizar: Ik zou niet aan mijn targets komen. Onzin! Men is niet alleen onbetrouwbaar naar de klant, maar ook naar het personeel als deze zich niet conformeren met de regels van deze boevenclub.

knut666

Ongelezen bericht door knut666 »

Hoe komen hun aan de adressen van ondernemers zou goed zijn om datvlekboptesporen

ariedebbie

Ongelezen bericht door ariedebbie »

Goedenmiddag, Wij hebben precies hetzelfde hier. Zijn er zo in getrapt. Aantal keren met Innova gebeld dat we duurder uit zijn, maar zij doen er niks aan.
Tot we op tv zagen dat het ook met inhoofdzaak te maken heeft. Dat wisten we niet eens. en inderdaad het staat in de papieren.
Inhoofdzaak wil niks doen omdat we na 1 1/2 jaar pas bellen. Wij hebben vaak met Innova gebeld, wij wisten het hele bestaan van inhoofdzaak niet.Met de telefoniste van inhoofdzaak valt niet te praten, ronduit associaal dit.
Arie en Deborah uit Lelystad

wschinkel

Ongelezen bericht door wschinkel »

De vraag hoe men aan de adressen komt, is eenvoudig te beantwoorden: Op de website van de KvK staan alle adresgegevens van geregistreerden.

Lucy van Os

Ongelezen bericht door Lucy van Os »

Kunnen we dit probleem samen aanpakken, met alle gedubeerde? Waar zou ik dit kunnen regelen? ?

Gesloten