LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ACTIE BIJ CWI's
-
ACTIE BIJ CWI's
actiecomite zal de komende weken alle CWI-directies benaderen om RIB's te boycotten !!
Re: ACTIE BIJ CWI's
Dat is de juiste instelling
Actie, actie is er nodig tegen de reïntegratiemaffia.
Actie, actie is er nodig tegen de reïntegratiemaffia.
He
Hoe kan het dat er nu meer vacaturekaartjes hingen dan vrijdag????
Sparen ze de banen op tot de banen(beurs)
En waar waren de grote bedrijven, ING, Rabobank, overheidsdiensten, Essenten Nuons????
Dr waren alleen die vervelende uitzendbureaus die ter inschrijving deden.
Bespottelijk zo'n banenbeurs, schande...
En waar waren de RIB???????????
Deze hadden toch nauw contact met werkgevers??????
EEN GROTE FLOP!!!!!
TIENDUIZENDEN KEERDER MET HET HOOFD TUSSEN DE BENEN HUISWAARTS ZONDER RESULTAAT!!!!
ALLEEN DE 16 JARIGE GOEDUITZIENDE MEIDEN HEBBEN EEN KASSABAAN ER AAN OVERGEHOUDEN........
Hoe kan het dat er nu meer vacaturekaartjes hingen dan vrijdag????
Sparen ze de banen op tot de banen(beurs)
En waar waren de grote bedrijven, ING, Rabobank, overheidsdiensten, Essenten Nuons????
Dr waren alleen die vervelende uitzendbureaus die ter inschrijving deden.
Bespottelijk zo'n banenbeurs, schande...
En waar waren de RIB???????????
Deze hadden toch nauw contact met werkgevers??????
EEN GROTE FLOP!!!!!
TIENDUIZENDEN KEERDER MET HET HOOFD TUSSEN DE BENEN HUISWAARTS ZONDER RESULTAAT!!!!
ALLEEN DE 16 JARIGE GOEDUITZIENDE MEIDEN HEBBEN EEN KASSABAAN ER AAN OVERGEHOUDEN........
Inderdaad, een bende bij het CWI, en: bij sommige vestigingen stond je gewoon voor een dichte deur, met een verwijzing naar de andere kant van de stad, terwijl ik al 3 kwartier onderweg was. Thuisgekomen zag ik, dat op werk.nl de info ook gauw ff veranderd was. Maar op de lokale tv-tekst werd stug volgehouden dat de banenbeurs overal gehouden werd.
Inderdaad blijkt maar weer dat het CWI een onderdeel is van het UWV
((
Inderdaad blijkt maar weer dat het CWI een onderdeel is van het UWV
((
Niet bij iedere vestiging van het CWI is het een chaos. Overigens, iedere werkzoekende had de verplichting om een bezoek te brengen aan deze banenbeurs, dan wel zich te melden. Het begeleidend schrijven had men mee moeten nemen en moeten inleveren.
Dit was duidelijk vermeld in de brief. Het zal voor diegenen die hieraan geen gehoor hebben gegeven erg lastig worden om aan te tonen dat zij ook zonder deze banenbeurs actief op zoek zijn naar werk.
Dit was duidelijk vermeld in de brief. Het zal voor diegenen die hieraan geen gehoor hebben gegeven erg lastig worden om aan te tonen dat zij ook zonder deze banenbeurs actief op zoek zijn naar werk.
Oh, ik heb geen begeleidend schrijvend gehad?????Niet bij iedere vestiging van het CWI is het een chaos. Overigens, iedere werkzoekende had de verplichting om een bezoek te brengen aan deze banenbeurs, dan wel zich te melden. Het begeleidend schrijven had men mee moeten nemen en moeten inleveren.
iedere werkzoekende is verplicht een bezoek te brengen aan zo'n banen markt kom nou mag ik even lachen
dat maakik zelf wel uitof ik ga of niet.
dat maakik zelf wel uitof ik ga of niet.
Inderdaad, ik heb ook geen schrijven hierover gehad. Ik had op internet gelezen dat die banenbeurs er zou zijn, dus ik dacht dat is wel interessant. Als men tenminste juiste informatie geeft dan.
tja, als jullie geen brief hebben gehad van het CWI dan staan jullie kennelijk niet ingeschreven als werkzoekende.
Heb gebeld, maar was niks bekend over een brief?tja, als jullie geen brief hebben gehad van het CWI dan staan jullie kennelijk niet ingeschreven als werkzoekende.
Heeft u die snel ter plekke gemaakt en verzonnen zeker
-
Een verplichting om naar een Banenmarkt te gaan van het CWI. Nou ik weet van niets. Trouwens heeft het CWI dan banen! Dat zou dan voor het eerst in 25 jaar zijn. Ik hoor ook van veel mensen dat ze een contactpersoon of case manager heben. Nooit van gehoord hoor!!!
CWI staat voor Centraal bureau voor werk en inkomen nou
werk hebben ze niet en inkomen geven ze ook niet.
Wanneer besluit de overheid deze overbodige toko eens op te heffen, het koste alleen maar geld en veel geld, Wij moeten dat geld helaas opbrengen.
CWI staat voor Centraal bureau voor werk en inkomen nou
werk hebben ze niet en inkomen geven ze ook niet.
Wanneer besluit de overheid deze overbodige toko eens op te heffen, het koste alleen maar geld en veel geld, Wij moeten dat geld helaas opbrengen.
-
OK. ANNEMIEKEH,
DAT IS WEER EEN ZEER SCHERPE ANALYSE VAN DE FEITEN !! OPHEFFEN DIE HANDEL.
(gaat nu vnl. op aan lease- en asobakken)
DAT IS WEER EEN ZEER SCHERPE ANALYSE VAN DE FEITEN !! OPHEFFEN DIE HANDEL.
(gaat nu vnl. op aan lease- en asobakken)
En rei.d. schiet het al een beetje op? zijn ze je gestalk al beu of moet je nog vanachter de geraniums komen?actiecomite zal de komende weken alle CWI-directies benaderen om RIB's te boycotten !!
ja ja, het aantal lease auto's in cwi land is hoog!! NOT!(gaat nu vnl. op aan lease- en asobakken)
Wanneer je al 25 jaar werkloos bent, dan hebben ze het waarschijnlijk opgegeven! En terecht!Nou ik weet van niets. Trouwens heeft het CWI dan banen! Dat zou dan voor het eerst in 25 jaar zijn. Ik hoor ook van veel mensen dat ze een contactpersoon of case manager heben. Nooit van gehoord hoor!!!
Jongens en meisjes! Het moraal van dit verhaal (van dit hele forum).
Er gaat veel geld om in reintegratieland. Ik geloof zo'n 1,3 miljard!
Een groot deel van dat geld heeft te weinig effect gecreerd. Jammer!
Net zo jammers als de betuwelijn, spitsstroken, JFS-project!
Ga dan je frustratie botvieren op de politiek en niet op de uitvoerders.
Jullie lopen toch ook niet te klagen bij de bouwbedrijven die in die zandbak van de betuwelijn bezig zijn waarom ze er met jouw belastingscentjes vandoor gaan?
Geef het toch op! Stop liever deze energie in het verbeteren van jouw eigen positie en dat van de mensen op je heen, dan je alleen maar kwaad te lopen maken om de zogenaamde "zakkenvullers"
De meeste van deze "zakkenvullers" zijn mensen die met een fatsoenlijk eer geweten dit werk doen tegen een modaal loon!
Tot zover
Ga dan je frustratie botvieren op de politiek en niet op de uitvoerders.
En dan is het de taak en verantwoordelijkheid van de mens om geen misbruik te maken van de situatie en omstandigheden.
Dan kom je aardig in de buurt van de normen waarden van balkenende.
Maar wij, nederlanders gunnen het licht niet in andermans ogen, en proberen overal een slaatje uit te slaan, ook al schaad het de natuur of economie....
Begin bij jezelf, maar dat is toch al ver te zoeken, iedereen denkt, een andere doet het ook niet......dus wat heeft het dan voor zin.....
Met iedereen beboel je toch ook de RiBs en de zakkenvullende managers of raad van bestuur bij multinationals, toch?
Gast
Over het algemeen werken er alleen maar onfatsoenlijke figuren.
Weg met dat soort .........
Een vuilnisbak ..........................................................
Hoe durf je dit neer te zetten.De meeste van deze "zakkenvullers" zijn mensen die met een fatsoenlijk eer geweten dit werk doen tegen een modaal loon!
Over het algemeen werken er alleen maar onfatsoenlijke figuren.
Weg met dat soort .........
Een vuilnisbak ..........................................................