| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Baantraject heeft me geholpen aan de baan die ik had gewenst
Baantraject heeft me geholpen aan de baan die ik had gewenst
Ik las op dit forum dat iemand ontevreden was, terwijl mijn ervaring juist erg goed is geweest. Heb nu een baan dankzij Baantraject en ben er erg gelukkig mee. Ze hielpen mij goed bij het zoeken naar werk en ook met het begeiden. Denk dat je gewoon een click met de persoon moet hebben als het om reintegratie en werk gaat.
Re: Baantraject heeft me geholpen aan de baan die ik had gewenst
Misschien was het handig geweest als je in betreffend topic gereageerd had. Dit staat nogal verwarrend.
Daarnaast.....
Slaat echt nergens op. Die mensen zitten er niet voor niks en zijn dus, indien er medewerking is uiteraard, verplicht om de hulp te bieden welke er nodig is... Klik of geen klik!
Als je van een klik afhankelijk werkt, hadden ze niet in de hulpverlening moeten gaan werken!!
Daarnaast.....
Dit zou toch te gek voor woorden zijn? Als de klik er niet is, wordt je dus niet goed geholpen?Len1 schreef:Denk dat je gewoon een click met de persoon moet hebben als het om reintegratie en werk gaat.
Slaat echt nergens op. Die mensen zitten er niet voor niks en zijn dus, indien er medewerking is uiteraard, verplicht om de hulp te bieden welke er nodig is... Klik of geen klik!
Als je van een klik afhankelijk werkt, hadden ze niet in de hulpverlening moeten gaan werken!!
-
seconds-out
Re: Baantraject heeft me geholpen aan de baan die ik had gewenst
En die "klick" is er wel vaker niet...http://www.allebedrijveninutrecht.nl/be ... bv/reviewsDaan_1978 schreef:Misschien was het handig geweest als je in betreffend topic gereageerd had. Dit staat nogal verwarrend.
Daarnaast.....Dit zou toch te gek voor woorden zijn? Als de klik er niet is, wordt je dus niet goed geholpen?Len1 schreef:Denk dat je gewoon een click met de persoon moet hebben als het om reintegratie en werk gaat.
Vraag me toch af waarom er hiervoor een apart topic geopend moet worden.
Dit is meer voor de warme douche..
Ook doet zich weer het merkwaardige fenomeen voor dat de TS zogenaamd wel goed geholpen wordt...EN...het zal ook wel aan de klagers zelf liggen als de "klick" ontbreekt....
Een rare en voorbarige conclusie lijkt mij, vooral als je bedenkt dat TS net nieuw is.
Blijkbaar vond hij of zij het WEL belangrijk dus, maar zich een beetje informeren of anderen wel een punt hadden is te veel moeite geweest.
Dat weten ze dus WEL te vermelden...het komt waarschijnlijk niet in ze op dat er heus niet zoveel klagers zouden zijn als het niet waar is....
Er wordt kennelijk ook niet gegoogeld
Neuh..als je geen succes hebt bij Baantraject ontbreekt de "klick".
Helaas is dat natuurlijk niet de schuld van baantraject...als de klick ontbreekt ligt dat vanzelfsprekend aan de werkzoekende...