LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De strijd tussen een werkzoekende en een uitzendburo

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Gast

De strijd tussen een werkzoekende en een uitzendburo

Ongelezen bericht door Gast »

Ik was vandaag weer is bij mijn zoveelste inschrijving bij een uitzendburo alwaar ik in nog geen 5 minuten weer buitenstond.

Ik had een leuke vacature gezien op het CWI en direct gebeld, vandaag anderhalf uur er voor gereist en er een buskaart doorheengejaagd. CV mailen kon niet ze wilden liever iedere solllicitant persoonlijk ontmoeten. Daargekomen en wachtend zaten de indercedentes met een stapeltje krantenvacatures bedrijven te werven.

Netjes inschreven en het bekende van we bellen u wel verhaal te horen gekregen. Je voelt natuurlijk wel aan dat die vacature er alleen maar hing om mensen te werven voor in de kaartenbak. Niks geen baan en zonde van mijn tijd en energie.

Van mij mogen ze al die uitzendburo's afschaffen.
Misschien komen er dan wel "ECHTE" vacatures.

Bernhard00

Re: De strijd tussen een werkzoekende en een uitzendburo

Ongelezen bericht door Bernhard00 »

Even tussen ons.
Laten we wel zijn:

De vrouwlijke intercedentes zijn ergg lekker. maar uitstraling zegt ook iets hé
Ze zijn errg veel aan het "Individualisren" mensen met de dikste en hoogste niveau krijgen een voorkeursbehandeling.
Mensen op lbo niveau krijgen de klerebaantjes zoals op fabrieken.
Het uitzendbureau is één pot nat..
En als je moddervet bent of allochtoon, kun je schoonmaakwerk verrichten......dat is een uitzendbureau, het is niet anders..

HEJADAAROO

Ongelezen bericht door HEJADAAROO »

Kijkt u maar eens wat er op de startpagina's pronkt.
En dat zijn geen dames en heren die aan "WEIGHT WATCHERS
"hebben meegedaan, de vercommerialisering doet ook veel.
Mooie mensen zijn veelal de vertegenwoordigers van ons zakenkikkerdomein....
Deze heren/dames rijden dan ook vol trots met "stoerezonnebril op hun hoofd"in de rondte...
Ennuhh managementassistentes of vrouwlijke officemanagers, hmmm lekker zeg al die mooie dames....
Oooo wat hebben we een bekijks zeg....
:lol: :lol: :lol:

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Ach ja het is wat ze zeggnen van twee lesbieënes waarvan maar eentje zin heeft in seks. Of terwijl: het is gewoon allemaal één pot nat.

TEEPOTJE99

Ongelezen bericht door TEEPOTJE99 »

zeggnen

:lol: :lol: :lol:

Eddie2

Ik weet het, ik zal mijn GSD om een type cursus vragen :wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb mezelf altijd afgevraagd waarom er zoveel uitzendbureau's zijn?
Op dit moment profiteren ze natuurlijk flink van de grote werkloosheid.

Is er iemand die wel wijzer is geworden van een uitzendbureau ?

Kwekkel

Ongelezen bericht door Kwekkel »

Ik niet, maar de uitzendconsulent(es), sorry ze heten nu met een elegant woord officemanager wel.
Kom je binnen zitten ze lekker te internetten of ze zitten weer aan de koffie, op welk moment je ook komt.
Daarnaast zijn het mooie meiden van rond de 24-28 jaar en hebben deze baan gekregen aan de hand van hun mooie stem en vanzelfsprekend hun mooie lijf.
Ik heb bijna nog nooit in een uitzendbureau een dikkie dik gezien, en als ze er al zijn zijn ze na verloop van tijd weg, omdat ze overspannen zijn geraakt....
Al met al, ja, waarom er zoveel uitzendbureaus zijn? concurrentie mischien, dat de één 1 euro goekoper is per uur op een jaarcontract van van 600 uur!!

Eddie2

Waarom er zovel uitzendbureau's zijn? Simpel: om precies dezelde reden waarom er RIB's zijn. Deze instellingen helpen voornamelijk zichzelf en de werkgevers. Ze kunnen makkelijk onderbetaald werk aanbieden aan de werkzoekende, en deze werknemer overbetaald aanbieden aan de werkgever. Verder heeft de wekgever het makkelijk, je hebt géén rechten en als ze van je af willen dan is dat binnen een uur geregeld. En ik heb het helaas genoeg gezien, van die naiëvelingen die zich weken uit de naad hebben gewerkt om dat contract te krijgen en op het laatste nippertje nog even exit mogen omdat ze "niet voldoen".

Gesloten