LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eu inderdaan

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
ronalddroge

eu inderdaan

Ongelezen bericht door ronalddroge »

zelf zit ik ook in een parket dat ik me buitelandse partner naar nederlands tracht te halen maar wat mij het meeste nog dwars zit is het eu recht
Nederland staat vooraan als het om de eu gaat
maar als enige lid van de EU geef de nederlandse regering zijn eigen onderdanen niet ook dit recht vreemd allemaal
dicriminatie heet dat toch en ik dacht dat Nederland er prat op gaat niet zijn inwoners te disrimineren ik hoop dat er nog mensen zijn die verstand van zaken hebben en dit probleem op kunnen lossen dit zou een hoop mensen kunnen helpen

Laurent

Re: eu inderdaan

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik heb wel begrip voor de Nederlandse wetgeving, de meerderheid heeft dit dus bepaald.

Voldoende Nederlanders of migranten laten zich voor een huwelijk van een half jaar betalen, de goede zijn de klos door de misbruikers van het systeem.

kortenhoever

Re: eu inderdaan

Ongelezen bericht door kortenhoever »

We zouden gewoon een "open" systeem moeten hebben net zoals Australie, wil je trouwen prima, hier je handtekening gaat er binnen 10 jaar iets fout kan je gaan betalen. Wil je hier komen werken, toon maar aan dat je de moeite waard bent en laat maar zien dat je goed Nederlands spreekt, je diploma's heb etc etc. Dat gezeur van er is geen werk en Nederland is vol is kletskoek. Er gaan meer mensen weg dan dat er bij komen. En ondanks alle WIA/WW/Bijstand-klanten die actief werk moeten zoeken, moeten we alsnog Polen en Tjechen in huren om onze huizen te bouwen en andere zware arbeid te verrichten. Nederland is gewoon lui geworden, met regelmaat zie ik "zielige" mensen voor me in de rij bij de supermarkt met een hele wagen vol Jaeger-bier en zware sjek die zeuren dat ze niet kunnen leven van hun uitkering. Ga go*#$#@omme eens naar Afrika toe en leg daar uit aan mensen de creperen van de Aids en de honger dat wanneer je je niet klem kan zuipen en je longen kan asfalteren dat JIJ het echt moeilijk heb. Nee dan die zwervers die om geld zeuren, 94% trekt bijstand en vaak hebben ze een inkomen van meer dan 1600 euro in de maand. De voedselbanken?, volgens recent onderzoek doet meer dan 87% geen moeite om werk te vinden en zijn het gewoon mensen die niet weten hoe zorg- huur- en kinder- toeslag werkt. We hebben hier zo veel welvaart, dat we best wel iets minder lui en iets meer gastvrijer mogen zijn.

Gesloten