LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik en Patijnenburg (wsw)

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
MonikaN

Ik en Patijnenburg (wsw)

Ongelezen bericht door MonikaN »

Ik weet niet meer wat , waar ,wie ,ezv,
Ik heb in bet begin van het jaar problemen gekkregen met mijn gezondheid; door dat me man geen goede bedeleiding heeft gekegen na het overlijden van zijn moeder, dat was in 2002, Ik ben in 2003 gescheiden maar heb van mijn bedrijf (Patijnenburg) alleen maar vrij ge kregen maar geen hulp, na een poosje moest ik weer aan het werk want dat vont de bedrifarts het beste.
In de tussen tijd heb ik alles zelf moeten op lossen want er wert mij geen hulp aan geboden; En dat heeft veel voeten in aarde gehad .
Door alles Heel ver weg gestop te hebben kwam er een dag dat alles verwoest wert, hier mee bedoel ik dat ik niet goed meer kon fucsoneren omdat alles wat er Toen gebeurt was naar boven kwam en ik heb op tijd op me werk gezegt dat het niet meer ging , ik wilde wel maar ik kon het niet meer op brengen.
Ik heb zelfs documenten gemailt naar mijn leiding gevende maar kreeg daar geen antwoord op, ze deden gewoon als of en niets was ( en nu nog) ik heb zelfs met ee gat in me hoofd een curssus gevolgd en kwam dan thuis met zeer zware hoofdpijn. Maar dat was voor hun geen rede om mij is aan te spreken hoe het met me ging; Nee ze vinden het
gewoon dat je zo iets doet.
Het wert nog erger toen bleek dat me man PTSS had en ik kon hem niet helpen; Bij de GGZ zeiden ze ga leuke dingen doen en praat er niet over, Maar dat was niet de oplossing wat er waren woestbuien waar je geen gevoel meer bij hebt ( Me man had eerder woestbuien dan ik, Maar ik keerg ze ook heb met een mes op me polsen gestaan bij me jongste kat ze BIJNA nek omgedraait) en dan praatje niet over gewoon woest nee zonder gevoel je voeld niet meer niets ik heb met spullen staan gooien en dan me kat en dat mes zegt dit niet genoeg?
Me jongste kat is nog helemaal gezond want ik hoorde ze nekje kraken en ik heb hem toen geknuffeld en ben in janken uit gebarsten.
Het doen me nu nog pijn dat ik een onschuldig dier BIJNA ze nek heb om gedraait.
Ik heb dit allemaar vertelt aan me bedrijfarfs maar die zei goed ik zet je op "time out" nou dat was in april dit jaar.
En nu wildat mens me niet meer helpen want ze is ze weet het niet meer .
Maar onder tussen zit ik nog steet thuis en kom ik ook bij een phychiater en die heeft wel wat kunnendoen nu komt het:
Ik wil heel graag weer gaan werken maar het bedrijf wert tegen ze directuer zegt zegen mij Waarom neem je geen otslag . nou sorry ik kan nog nergens heenik heb epilepsie dat is de rede dat ik daar werk meer niet; maar aanvallen zijn nihiel.
Nu moet ik dus gewoon maar weer ja en amen zeggen Want ik ben stom dom achtelijk gek noem maar op.
Want daar draait het bij hun om ,Om mij onder de duim te houden en en ik mag me mening niet geven, Maar ze willen me wel terug als werknemer!
Ik wordt er gek van dat gedoe om mij weer aan het werk krijgen, want ik heb ook me rechten. en ik werk sinds 1 Nov 2007 13 jaar daar.
Ik ben het vechten zat ik wil gewoon weer werken,

Monika

Maar ik keerg ze ook heb met een mes op me polsen gestaan bij me jongste kat ze BIJNA nek omgedraait) en dan praatje niet over gewoon woest nee zonder gevoel je voeld niet meer niets ik heb met spullen staan gooien en dan me kat en dat mes zegt dit niet genoeg?
Me jongste kat is nog helemaal gezond want ik hoorde ze nekje kraken en ik heb hem toen geknuffeld en ben in janken uit gebarsten.
Het doen me nu nog pijn dat ik een onschuldig dier BIJNA ze nek heb om gedraait[/quote]
Laatst gewijzigd door MonikaN op 20 nov 2007 18:18, 2 keer totaal gewijzigd.

MonikaN

Re: Ik en Patijnenburg (wsw)

Mr. Floppy

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Als je je kat de nek om hebt gedraaid, dan is het waarschijnlijk ook wel beter om voorlopig niet te gaan werken. (daar heeft de bedrijfsarts denk ik wel gelijk in)
Heb je daar overigens geen straf of verplichte opname oid voor gekregen? (want dat zou toch wel moeten lijkt mij)(ook volgens de wet)

MonikaN

Als je je kat de nek om hebt gedraaid, dan is het waarschijnlijk ook wel beter om voorlopig niet te gaan werken. (daar heeft de bedrijfsarts denk ik wel gelijk in)
Heb je daar overigens geen straf of verplichte opname oid voor gekregen? (want dat zou toch wel moeten lijkt mij)(ook volgens de wet)

hoi floppy
ik heb 1 tyo fout gemaakt en dat staat er nu goed, me jongste kat leeft nog maar ik heb zeker wel ze nek horen kraken.
:(
:cry:
wat die bedrijf arts betreft dat mens is zelf geschift want ze wil me niet meer behandelen, ja in dir geval lees je dit goed
wil mij miet meer helpen.
ze weet zelf niet eens meer wat ze er mee aan moet maar hulp bieden via een andere weg is er niet.
en de woestbuien zijn niet meer als als 7 maanden geleden.tuulijk woord ik nog wel is wkaat maar breg geen scade toen aan mensen of dieren. Die schrik zit er hel goed in.
Maar dat mens stuurt me naar de directeur die van ook niets wil weten en ook weer mijn verleden er bij haalt terwijl ze zelf met een schone lei wil beginnen.
Ze zei zelfs tegen mij waarom begon je geen eigen befrijf!
metandere woorden dan neemt ze wel ontslag en ijn wij van haar gezeik af.
ik voel ook dat ze er op zitten te wachten om mij op straat ne zetten.

in ieder geval bedankt voor je reactie.

MonikaN

Gesloten