CONSULENT,
je bent nogal snel met je conclusies !!
Het is overigens een standaardreactie van jullie sector om alle kritiek af te betitelen als "PUBERAAL". Overigens beter PUBERAAL dan maffioos !!
Puberaal betekent jeugdig, flexibel; derhalve zeer positieve eigenschappen.
Trouwens hoe moet jij als zelfbenoemde "CONSULENT" mensen begeleiden, als je niet eens foutloos Nederlands schrijft ??
Begeleidt (dus met DT) duidt op een opleiding beneden MAVO-3 niveau !! Een andere KOE van een fout is BEMIDDELT (als voltooid deelwoord; moet dus geschreven worden met een D)
Je zal het wel betitelen als typefout, maar daar trapt uiteraard niemand in. Dit soort fouten duidt zoals uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken op een gebrekkig analytisch vermogen. Bovendien zou je nog een terug kunnen naar de avond MAVO ???
(dit soort losers hebben dan soms ook nog de pretentie dat ze sollicitatietraining kunnen geven of brieven schrijven !!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ineens wel erg veel medewerkers op dit forum?
Re: ineens wel erg veel medewerkers op dit forum?
Hallo Oude Rot,
Ik ben de afgelopen dagen wat afwezig geweest ivm een (niet ernstige maar wel vervelende) ziekenhuis-ingreep, vandaar. Nog een paar daagjes en dan ben ik er weer bovenop verwacht ik.
Ten aanzien van dit forum vind ik overigens ook de reacties van een aantal gedupeerden erg oprecht. De wat vervelende schreeuwerds daargelaten (gast, zie hierboven) blijkt dat er in ieder geval heel veel gevoel meespeelt met betrekking tot dit onderwerp. Dat maakt het ook wel lastig om in sommige gevallen de kerk in het midden van het dorp te laten, maar het is in ieder geval een signaal dat er betere regelingen zouden moeten zijn op het gebied van bijvoorbeeld inkoop of controle.
Met u verder alles ok?
Groet Lodi
Ik ben de afgelopen dagen wat afwezig geweest ivm een (niet ernstige maar wel vervelende) ziekenhuis-ingreep, vandaar. Nog een paar daagjes en dan ben ik er weer bovenop verwacht ik.
Ten aanzien van dit forum vind ik overigens ook de reacties van een aantal gedupeerden erg oprecht. De wat vervelende schreeuwerds daargelaten (gast, zie hierboven) blijkt dat er in ieder geval heel veel gevoel meespeelt met betrekking tot dit onderwerp. Dat maakt het ook wel lastig om in sommige gevallen de kerk in het midden van het dorp te laten, maar het is in ieder geval een signaal dat er betere regelingen zouden moeten zijn op het gebied van bijvoorbeeld inkoop of controle.
Met u verder alles ok?
Groet Lodi
Lodi: Fijn dat U er weer bent! Oprecht; dat maakt de discussies levendig! Ik doe zelf nog steeds mee in een oprechte poging om oplossingen te vinden, ook al om een klein beetje bij te kunnen dragen aan echte veranderingen ivm de nog aanwezige kontakten. Het is dan wel nodig dat de klagers - en met name de ''beroeps'' onder hen, concrete en werkbare oplossingen aanreiken, die te vertalen zijn in 'nieuw' beleid.
Ben ik nu te arrogant om te denken iets te kunnen veranderen? 25 jaar geleden was ik ombudsman tbv een landelijke gehandicapten vereniging actief. ALS de doelen helder zijn, zal ik daarvan minimaal een deel, bereiken. Zo zit ik in elkaar, ondanks mn huidige gezondheidsproblemen. Ups en downs maken daar deel van uit, maar zoals mijn vrouw altijd zegt: Hij komt weer onder het putdeksel uitpiepen en dat belooft weer spektakel! Lodi: fijn dat U er weer bent en een spoedig herstel gewenst. / Oude Rot
Ben ik nu te arrogant om te denken iets te kunnen veranderen? 25 jaar geleden was ik ombudsman tbv een landelijke gehandicapten vereniging actief. ALS de doelen helder zijn, zal ik daarvan minimaal een deel, bereiken. Zo zit ik in elkaar, ondanks mn huidige gezondheidsproblemen. Ups en downs maken daar deel van uit, maar zoals mijn vrouw altijd zegt: Hij komt weer onder het putdeksel uitpiepen en dat belooft weer spektakel! Lodi: fijn dat U er weer bent en een spoedig herstel gewenst. / Oude Rot
Hallo, ik ben er ook weer hoor, het is prettig te horen dat ik gemist werd. Ik loop wel erg achter met de discussie dus ik houd me even rustig.
Ik zag dat wiewatwaar de moeite heeft genomen om het bericht te herstellen. De context is nu duidelijk en inderdaad, hier word je niet echt vrolijk van. Jammer dat we zo snel naar ''Amerikaanse'' toestanden gaan. ''De'' politiek neemt wel een groot risico omdat ik (helaas) die Amerikaanse toestanden van binnenuit ken.in deze 2 voorbeelden laat ik zien (is geen familie!) dat er nog veel verbeterd kan worden in de omgang met clienten.
Kiezers, prolitiek, een (te) verwend en eisend -ieder voor zich- volkje, maken IEDER op zijn of haar wijze, dus wat kapot. Daarbij verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet en krijgen we ''levendige'' discussieforums. Vervolgens deden we een plas en alles blijft zoals het was. Wie moet je nou toch ook ''aanpakken''?? Voor de hand ligt dat aantal slechte RIB's, (hoewel haast allen struikelen in deze tijd van werkloosheid en er domweg niet voor ieder een -mooie- baan is). Sommigen gaan hoger: het UWV en gemeenten dwingen de RIB's ! en zijn dus de schuld Daarboven: De politiek, die geeft het UWV opdracht..... hoewel, alles en iedereen stelt eisen aan de RIB's (ze zijn immers aan het ''geld verdienen??). In mijn optiek is de rotzooi veroorzaakt omdat we niet op alle niveaus eisen stellen. De politiek, die onvoldoende weet waar ze het over hebben, behalve dat ''Nederland'' harder moet werken omdat we een te luxe leventje hebben gemaakt. Het UWV dat veel te grof te keer gaat en dus al een jaar achter loopt en rustig van de politiek een jaartje erbij krijgt om dat te grove werk te kunnen blijven uitvoeren, zelfs zo grof dat de werkgeversorganisaties protesteren (zie pers bij onderwerp UWV)
Wanneer gaan we de politiek eens vertellen dat je niet in angst om economisch ''achter'' te raken, van de oude wereld dan maar een wereld zonder loyaliteit moet maken?? en dus een afspiegeling van Amerika, waar mensen liggen te creperen in portieken an langs de metrolijnen??
-
REINTEGRATIEDRAMA, heeft u geen GEKOPIEERDE LAPPEN TEKST MEER??? Toch niet MOE van het werken... of heeft u geen ECHTE BAAN??