Beste,
Persoonlijk hou ik niet van propaganda maar deze geeft op een heel reeel manier inzicht zoals de macht en politiek werkt in dit land. Daardoor zou graag even deze link onder uw aandacht brengen als geheugensteuntje voor de verkiezingen http://www.stemniet.nu
opa
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is er hoop op betere tijden?
Re: Is er hoop op betere tijden?
Ha opa,
Wat fijn dat we weer iets van u horen.
Ik heb gekeken en het is een interessante site.
Groet Langhaar.
Wat fijn dat we weer iets van u horen.
Ik heb gekeken en het is een interessante site.
Groet Langhaar.
Hoi langhaar,
ja ik kom regelmatig even langs en u blijft actief.
U doet uw best om mensen te overtuigen, is een goede zaak.
Het blijft mij echter verbazen dat er in Nederland nog niet heftiger wordt geprotesteerd. De enigste die nog op durven te komen voor hun persoonlijk belangen en rechten, zijn onze arabische medeburgers. Buiten kijf dat de manier waarom ze dit doen discutabel is, maar je hoort ze wel
In de jaren 1960 / 1970 had NL allang op zijn achterste poten gestaan met stakingen.
Groeten,
Opa
ja ik kom regelmatig even langs en u blijft actief.
U doet uw best om mensen te overtuigen, is een goede zaak.
Het blijft mij echter verbazen dat er in Nederland nog niet heftiger wordt geprotesteerd. De enigste die nog op durven te komen voor hun persoonlijk belangen en rechten, zijn onze arabische medeburgers. Buiten kijf dat de manier waarom ze dit doen discutabel is, maar je hoort ze wel
In de jaren 1960 / 1970 had NL allang op zijn achterste poten gestaan met stakingen.
Groeten,
Opa
Wie durft er tegenwoordig nog te staken ?
Vergeet niet dat de belangen voor vele mensen tegewoordig te groot zijn. Als je het 'geluk' hebt een redelijke of goede positie in de maatschappij verworven te hebben dan geef je die. mede door druk van buitenaf, niet zomaar op.
Dat wil niet zeggen dat ik blij ben met de huidige mentaliteit van mensen, naar mij mening zijn de meeste nederlanders slap en ingedut en komen inderdaar nauwelijks of niet voor hun belangen op. Helaas bekruipt mij het gevoel dat het niet meer zal veranderen, alleen als er weer een oorlog geweest is, maar laten we in vredesnaam hopen dat dit ons en onze nazate bespaard zal blijven.
Dat wil niet zeggen dat ik blij ben met de huidige mentaliteit van mensen, naar mij mening zijn de meeste nederlanders slap en ingedut en komen inderdaar nauwelijks of niet voor hun belangen op. Helaas bekruipt mij het gevoel dat het niet meer zal veranderen, alleen als er weer een oorlog geweest is, maar laten we in vredesnaam hopen dat dit ons en onze nazate bespaard zal blijven.