M 2 even opletten !!
ik zit nu al een jaar bij LOYALIS in Breda.Het enige wat men doet is een beroepentestje wat je zo van internet kunt downloaden.
verder doen ze geen ene @!#$.!!!!!!!!!!!
waardeloos geld.Ik had beter dat geld voor een omscholing kunnen gebruiken.
bijvoorbeeld voor een mts electo opleiding waar heel veel vraag naar is.
Ik deed een assesment bij LOYALIS wat 9 A-4 tjes behelsde,wat euro 1290!!!!!!
kostte.Dit hadden ze dan ook nog eens uitbesteed aan een obscuur bureau in Amsterdam .Hun conclusies waren wel zeer voorspelbaar.
Heren kamerleden wordt WAKKER en stop deze geldverslindende activiteiten.Het CWI schuift hun verantwoording af de zogenaamde detacheerders(lees geldscheerders)en die presteren het om ook door te schuiven.Wat blijft als enig alternatief is die van jezelf.Geef me een schuif geld en ik besteedt het aan een goede marktgerelateerde opleiding in plaats van allerlei semi-ambtenaren vet te spekken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] REINTEGRATIE D. BRALT MAAR DOOR!
Re: REINTEGRATIE D. BRALT MAAR DOOR!
Zeg... ik geloof dat M2 niet meer op dit forum zit..! Waarom richt u uw bericht op hem/haar?
Ik kan me trouwens voorstellen dat een bureau niet zomaar een opleiding 'geeft' aan de eerste de beste die erom vraagt, maar dit terzijde.
Ik kan me trouwens voorstellen dat een bureau niet zomaar een opleiding 'geeft' aan de eerste de beste die erom vraagt, maar dit terzijde.
Re: REINTEGRATIE D. BRALT MAAR DOOR!
nee jammer genoeg geven ze te weinig geld uit aan een goede omscholing maar teveel aan een rib.
Wij hebben persoonlijk te maken gehad met zo'n fantastisch bureau en ja sorry hoor je voelt je gewoon een grote kleuter bij zo'n geldverslindende RIB die je van het kastje naar de muur duwt en met vacatures aankomt waar je nimmer voor in aanmerking komt omdat je niet de juiste papieren hebt.
En als je dan bij het UWV aangeeft dat je je besodemieterd wordt dan blijkt het dat het UWV er ook veel moeite voor moet doen om zo'n bureau tot de orde te roepen.
Gelukkig na 2 jaar ww weer een baan en niets meer nodig van zo'n RIB sterkte voor degene die er nog mee te maken hebben.
Wij hebben persoonlijk te maken gehad met zo'n fantastisch bureau en ja sorry hoor je voelt je gewoon een grote kleuter bij zo'n geldverslindende RIB die je van het kastje naar de muur duwt en met vacatures aankomt waar je nimmer voor in aanmerking komt omdat je niet de juiste papieren hebt.
En als je dan bij het UWV aangeeft dat je je besodemieterd wordt dan blijkt het dat het UWV er ook veel moeite voor moet doen om zo'n bureau tot de orde te roepen.
Gelukkig na 2 jaar ww weer een baan en niets meer nodig van zo'n RIB sterkte voor degene die er nog mee te maken hebben.