LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] REINTEGRATIE D. BRALT MAAR DOOR!
REINTEGRATIE D. BRALT MAAR DOOR!
Zelden meer inhoudsloze, kleinzielige, op de man gespeelde, kindse, leeghoofdige, haatdragende, extremistische en niet-terzakekundige opmerkingen gelezen als die van Reïntegratie D. !! Die is zeker WERKLOOS om tijd te hebben om dit hele FORUM te VULLEN met zijn IDIOTERIE!! En dan nog onder MEERDERE NAMEN!! Om met ZICHZELF in discussie te gaan zeker!! En mensen die WEL BIJDRAGEN aan een INHOUDSVOLLE DISCUSSIE af te z#%ken! Zoek een goeie PSYCH, LACHERTJE!!
Re: REINTEGRATIE D. BRALT MAAR DOOR!
M2 u zit ook in de reïntegratiehandel?
Heeft u niks anders te doen dan mensen af te z#%ken?
Ik vind dit geen inhoudsvolle bijdrage aan de discussie.
Heeft u niks anders te doen dan mensen af te z#%ken?
Ik vind dit geen inhoudsvolle bijdrage aan de discussie.
U heeft het over MENSEN... Daar rekent u REÏNTEGRATIE D. OOK ONDER??? Ik ken KAMERFRACTIES die daar ANDERS over denken!!! En wat te zeggen van het WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK dat deze R. DR%#LOOR bestempelt als FORUMVERVUILER???
m2 in de reïntegratiehandel worden veel dingen verzonnen.
Dat weet u?
U werkt in de reïntegratiehandel dat kan haast niet anders.
Bij een hoop reïntegratieburaeu"s weten ze niet hoe ze
mensen horen te behandelen.
Dat weet u?
U werkt in de reïntegratiehandel dat kan haast niet anders.
Bij een hoop reïntegratieburaeu"s weten ze niet hoe ze
mensen horen te behandelen.
Reintegratie D. bedient zich van MAFFIAPRAKTIJKEN!!! Met AANMATIGENDE TEKSTEN probeert hij HARDWERKENDE MENSEN ZWART te maken!!!
LANGHAAR,
ijzersterk om zo te reageren op M2.
M2 is onmiskenbaar (moeilijk woord!!) een reintegratiehandelaar; misschien een goede kennis van de GAPINGSE handelaar in gebakken lucht ??
p.s. HANDELAAR uit Gapinge houdt kantoor te Middelburg en sinds kort ook te GOES !!!
ijzersterk om zo te reageren op M2.
M2 is onmiskenbaar (moeilijk woord!!) een reintegratiehandelaar; misschien een goede kennis van de GAPINGSE handelaar in gebakken lucht ??
p.s. HANDELAAR uit Gapinge houdt kantoor te Middelburg en sinds kort ook te GOES !!!
Geachte gast/''detective''p.s. HANDELAAR uit Gapinge houdt kantoor te Middelburg en sinds kort ook te GOES !!!
Er is kennelijk zoveel mis met deze handelaar (en zn inderdaad belachelijke teksten), dat ik dat best wil ondersteunen. De ''kinderziektes'' mogen nl geen misstanden opleveren; da's heel wat anders. Het was weer een vreugdevol moment om al die aardige en gemotiveerde bijdragen vanavond, te kunnen lezen. Waarvoor dank!
Nog even snel: het onderwerp ''begrip'' zakt weer uit beeld. Is Opa uit de tijd geraakt, of is het begrip weer slachtoffer van polarisatie??
GAST vindt REINTEGRATIEHANDELAAR OOK een moeilijk WOORD want hij krijgt de PUNTJES niet op de i!! WAAROM gebruikt REINTEGRATIE D. TWEE NAMEN op dit forum??? Deze SCHANDELIJKE MAFFIAPRAKTIJKEN moeten GESTOPT worden!! Ik weet nog wel een KAARTENBAK waar deze types zó INGESCHOVEN kunnen worden..!!
PS Een MEGACLAIM wordt voorbereid!!!
PS Een MEGACLAIM wordt voorbereid!!!
M2
Op uw vrije avonden staat u zeker in een theater?
Op uw vrije avonden staat u zeker in een theater?
Langhaar,
uw vermoeden kan juist zijn. M2 is een advocaat van de duivel of is zelf kaartenbakhouder van "beroep".
uw vermoeden kan juist zijn. M2 is een advocaat van de duivel of is zelf kaartenbakhouder van "beroep".
UITSLAG van de VERKIEZINGSPOLL SLAP GEZWETS:
Reïntegratie D. : 52,6% van de stemmen!
Gast: 47,4% van de stemmen!!
Deze twee, die eigenlijk 1 schizofrene persoon is, VERZUIMEN de INHOUDELIJKE REACTIES te lezen of ZELF met GEFUNDEERDE KRITIEK te komen..!! ALS ze al kunnen lezen!! Een JURIDISCHE AFDELING is gestart om deze INTIMIDATIEPRAKTIJKEN een HALT toe te roepen!!
M2
TIP VAN DE DAG VOOR DEZE PERSOON: WWW.IKZITMETMEZELFINDEKNOOP.NL !!
Reïntegratie D. : 52,6% van de stemmen!
Gast: 47,4% van de stemmen!!
Deze twee, die eigenlijk 1 schizofrene persoon is, VERZUIMEN de INHOUDELIJKE REACTIES te lezen of ZELF met GEFUNDEERDE KRITIEK te komen..!! ALS ze al kunnen lezen!! Een JURIDISCHE AFDELING is gestart om deze INTIMIDATIEPRAKTIJKEN een HALT toe te roepen!!
M2
TIP VAN DE DAG VOOR DEZE PERSOON: WWW.IKZITMETMEZELFINDEKNOOP.NL !!
leuk: m2 heeft zelfde schrijfstijl (voorliefde voor hoofdletters) als
reintegratiedetective
reintegratiedetective
-
M2,
U lijkt zich de reacties en mening van anderen over RiBs nogal persoonlijk aan te trekken. Zelden zoveel gezien in 1 bericht.
Laat mij eens raden, u bent jonger dan 35 jaar?
U lijkt zich de reacties en mening van anderen over RiBs nogal persoonlijk aan te trekken. Zelden zoveel gezien in 1 bericht.
Laat mij eens raden, u bent jonger dan 35 jaar?
opa
Wat fijn dat u er weer bent.
Ik lees met plezier u wijze antwoorden.
Geen dom gel.l van mensen waar je gelijk van weet
dat ze erg jong en weinig levenservaring hebben.
Groet Langhaar.
Wat fijn dat u er weer bent.
Ik lees met plezier u wijze antwoorden.
Geen dom gel.l van mensen waar je gelijk van weet
dat ze erg jong en weinig levenservaring hebben.
Groet Langhaar.
Veel jonge mensen hebben domme vooroordelen
Hé m2?
Hé m2?
M2
u kunt moeilijk ontkennen dat er DUIZENDEN gefundeerde klachten over RIB's zijn. Waarschijnlijk bent u zelf ook zo'n gefrustreerde KAARTENBAKHANDELAAR die zich op kosten van de belastingbetaler verplaatst in een te grote leasebak.
Vreemd dat de artikels van de reintegratiedetective u tot wanhoop drijven !!
Het net als met minister Bot. Zegt er eens iemand precies de waarheid en dan vallen er weer allerlei lieden over hem heen !!
M2 = kandidaat voor de nationale losersprijs.
u kunt moeilijk ontkennen dat er DUIZENDEN gefundeerde klachten over RIB's zijn. Waarschijnlijk bent u zelf ook zo'n gefrustreerde KAARTENBAKHANDELAAR die zich op kosten van de belastingbetaler verplaatst in een te grote leasebak.
Vreemd dat de artikels van de reintegratiedetective u tot wanhoop drijven !!
Het net als met minister Bot. Zegt er eens iemand precies de waarheid en dan vallen er weer allerlei lieden over hem heen !!
M2 = kandidaat voor de nationale losersprijs.