Ik heb ruim een half jaar bij SERIN een 2e reintegratie gevolgd.
Aanvankelijk ging dat wel goed, maar na een half jaar ben ik eruit gekieperd omdat ik niet plaatsbaar was.
A; Ik wilde en wil nog steeds graag werken ondanks mijn 57 jaar.
B; Ik heb een maand gewerkt bij een Callcenter wat ik erg leuk vond en wil dat nog steeds.
C; ik heb zelf via een IRO mij aangemald bij SERIN via mijn casemanager van het UWV.
D; En nu vanmorgen kreeg ik van SERIN te horen dat ik onbemiddelbaar was, terwijl zij zelf aangaven in een verkeerde richting te zoeken.
Om kort te gaan, werken is voor mij een drive om mijn bestaan weer wat op te krikken.
Aan motivatie heeft het nooit gelegen en ligt het niet.
Uit mijn IRO blijkt dat ik graag wil.
En dan nog ben ik onbemiddelbaar?
Hier klopt iets niet, maar de fout ligt niet bij mij.
Goed ik heb geen diploma's, maar ben vreselijk leergierig.
Ben liever ergens een half uur van te voren aanwezig, dan 1 minuut te laat.
Ben direkt inzetbaar, desnoods dezelfde dag.
Ben 1000% gemotiveerd.
En dan nog ben ik niet bemiddelbaar?
Als RADAR of een ander iets voor mij kan of wil betekenen hoor ik graag van jullie.
Ik ben wel plaats gebonden, dat zou een nadeel kunnen zijn en ook mijn afhankelijkheid van het Openbaar Vervoer.
Mail of bel mij als er iemand is die mij een baan kan verschaffen?
Mijn E-mail adres is: mlont@wanadoo. nl
Bellen kan ook: 030 - 2630826
Over mijn Callcenter werk kan ik referentie geven.
Alvast bedankt voor de baan,
James.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reintegratie.
Re: Reintegratie.
Wat was precies de reden van het reintegratie bureau om je als onbemiddelbaar te bestempelen?
Je leeftijd is misschien wel een probleem maar toch denk ik dat er werk te vinden moet zijn. Als ik jou was zou ik me om te beginnen bij zoveel mogelijk uitzendbureau's aanmelden. Daar zou je kunnen vertellen dat je op zoek bent naar callcenter werk, dat beviel erg goed, en daar heb je al wat ervaring in. Het is bovendien zo dat ze erg veel mensen in dat vakgebied zoeken.
Het kan zijn dat het uitzendbureau niet direct werk voor je heeft of je ander werk aanbied. Wanneer je dat werk dan aanneemt en je motivatie blijft behouden is er een grote kans dat ze na een tijdje wel werk voor je hebben dat goed bij jou past.
Met werk (wat voor werk dan ook) maak je altijd een stuk meer indruk bij een toekomstige werkgever.
Je leeftijd is misschien wel een probleem maar toch denk ik dat er werk te vinden moet zijn. Als ik jou was zou ik me om te beginnen bij zoveel mogelijk uitzendbureau's aanmelden. Daar zou je kunnen vertellen dat je op zoek bent naar callcenter werk, dat beviel erg goed, en daar heb je al wat ervaring in. Het is bovendien zo dat ze erg veel mensen in dat vakgebied zoeken.
Het kan zijn dat het uitzendbureau niet direct werk voor je heeft of je ander werk aanbied. Wanneer je dat werk dan aanneemt en je motivatie blijft behouden is er een grote kans dat ze na een tijdje wel werk voor je hebben dat goed bij jou past.
Met werk (wat voor werk dan ook) maak je altijd een stuk meer indruk bij een toekomstige werkgever.