LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reïntegratie

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Langhaar

reïntegratie

Ongelezen bericht door Langhaar »

Naam: Lezer
Los van allerhande beleid (waarbij nogal wat kanttekeningen zijn te plaatsen) schort het aan de uitvoering en controle óók nogal. Dit is geen loze zin; daar er nogal wat aan bewijzen en getuigen voorhanden zijn.

Vrij vertaald: Mén neemt het niet zo nauw met de wet- en regelgeving en mén is vooral uit op eigen gewin.

Scholieren gaan nog spontaan de straat op. Kleine kinderen worden door grote agenten in de kraag gegrepen. Jongeren hebben volgens tweedekamerleden geen stakingsrécht en hebben niks te demonstreren.

Als die 10% á 15% uitkeringsgerechtigden nu óók eens spontaan massaal de straat op gaan - om die perverse verrijking te gaan bestrijden.

antonh

Re: reïntegratie

Ongelezen bericht door antonh »

Wat bedoel je eigenlijk Langhaar :?: :?: :?:
Erg onsamenhangend bericht van je hoor.
Ben beter gewend van jou.

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

Op een bepaalde dag de straat op gaan.

Laten we de jongeren als voorbeeld nemen.

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Dat ziet men als arbeidsgeschiktheid Langhaar, wie kan lopen kan ook werken en/of solliciteren :wink:

Nee he hier ook al zo ene veiligheidscode? Wie gaat hier nu spammen?

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

Eddie2,
ik kan het nog sterker vertellen.
Ik meen dat het in Zutphen was, een vrijwilliger van de SP, voor administratieve werkzaamheden, die een herkeuring kreeg is goedgekeurd!
Motivatie, "als je als vrijwilliger administratieve taken kunt doen tijdens je WAO/WIA kun je dat ook doen als betaalde arbeid".
Dit is echt Nederland op zijn smalst!

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Antonh,

Helaas is dit tegenwoordig de zienswijze van onze uitkeringsinstanties. Als je tegenwoordig je uitkering wil behouden moet je gewoon sluw zijn. Sneu voor die vrijwilliger maar jouw voorbeeld staat niet op zichzelf.

Het is duidelijk geen (objectieve) beroepsvisie meer, maar er wordt gewoon op de man gespeeld, en in dit geval zal het mij niet verbazen als er ook een politieke (achterkamer) visie aan ten grondslag ligt. Ik ben zelf ook een SP er en weet als geen ander hoe deze partij ageert tegen het huidige keuringsbeleid.

Gesloten