mijn eigen ervaring met een reintregatie bureau,s is dat ik vorigt jaar 1 gehad heb waar totaal niks gerbeurde, dat gemeld aan het UWV dus ik kreeg na een drietal maanden een hernieuwde kans echter nu bij een bureau dat ook de sport sponsort en dan met name de nat. turn selektie.
Nu moet ik daar bij zeggen dat ik daar dan ook heel goed begelijd wordtelke drie maanden een tussen raport regelmatig telefonis contakt en op een gegeven moment was het zo zij hadden een baan voor mij die net geschikt voor me zou zijn en dat was hij in mijn ogen ook.
Ik gesoliciteert en aangenomen het reintregatie bedrijf blijft me nog een aantal maanden volgen zo ze zeggen en ik ga verdere papieren halen op de baas en het reintregatie bureau dr kosten dus al met al ben ik zeer tevreden over dit reintregatie bureau
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reintregatie
Re: reintregatie
Gefeliciteerd!
Ik ben 3 keer aangemeld geweest bij een RI-Bureau, en bij het CWI,
maar vanwege gedeeltelijke Wajong, is het blijkbaar allemaal te moeilijk
voor de RiB's en CWI, want een gesprek ho maar
Uiteindelijk eind vorig jaar zelf maar actie ondernomen en meteen werk.
UWV gelijk kennis gegeven, maar die reageren totaal NIET.
In februari is de laatste betaling van het UWV geweest, inmiddels
dus al maaaaaaaaanden maar een inkomen van 20 uur van het werk.
Nationale ombudsman, had ook geen zinnig woord, klachtencommissie UWV heeft mij al -lang- in het gelijk gesteld, maar ja he? de -Actie-
moet ook nog bij iemand van het UWV vandaan komen
Kort om, als je op het UWV moet wachten, ben je de ***.
(en een persoonlijke lening)
UWV gelijk kennis gegeven, maar die reageren totaal NIET.
In februari is de laatste betaling van het UWV geweest, inmiddels
dus al maaaaaaaaanden maar een inkomen van 20 uur van het werk.
Nationale ombudsman, had ook geen zinnig woord, klachtencommissie UWV heeft mij al -lang- in het gelijk gesteld, maar ja he? de -Actie-
moet ook nog bij iemand van het UWV vandaan komen
Kort om, als je op het UWV moet wachten, ben je de ***.
(en een persoonlijke lening)
-
Gast
Jan Vogelzang,
u bent een ZELDZAME verschijning !! Of ís dit een fake-verhaal dat is genoteerd door zo'n RIB zelf ??
Je kunt toch niet heen om de wetenschappelijke rapportages waaruit blijkt dat REINTEGRATIEBEMIDDELING (EN ARBEIDSBEMIDDELING) vooral werkgelegenheid biedt aan de bemiddelaars (enkele tienduizenden !!!!) en NIET aan de "clienten", zoals eigenlijk de bedoeling was.
u bent een ZELDZAME verschijning !! Of ís dit een fake-verhaal dat is genoteerd door zo'n RIB zelf ??
Je kunt toch niet heen om de wetenschappelijke rapportages waaruit blijkt dat REINTEGRATIEBEMIDDELING (EN ARBEIDSBEMIDDELING) vooral werkgelegenheid biedt aan de bemiddelaars (enkele tienduizenden !!!!) en NIET aan de "clienten", zoals eigenlijk de bedoeling was.
Waarom heb je niet eerder actie ondernomen? Je had dus helemaal geen ondersteuning nodig van een RIB.Gefeliciteerd!
"Waarom heb je niet eerder actie ondernomen? Je had dus helemaal geen ondersteuning nodig van een RIB."
Omdat je in de bureaucratische molen geworpen wordt, waarbij je van de bedrijfsarts naar de verzekeringsarts en retour gestuurd wordt.
Daar tussenin wordt je aangemeld bij een RIB, nou ja, aangemeld...
Ik zag dat wel zitten, met het oog op scholing/cursussen die door ziekte niet afgemaakt zijn. (oog op toekomst)
Tussendoor een bezwaar en beroep procedure gehad en een klacht ingestuurd. (allebij gegrond verklaard).
In eerste instantie mocht je niet eens werken van het UWV, maar het CWI had een andere mening. (hoezo verwarrend)
En alle partijen zijn iedere keer -het dossier- kwijt, waardoor alles en dan ook alles veeel te lang duurt!
Omdat ik op een gegeven moment zelf gezegd heb, bekijk het maar,
zoek het maar uit wat jullie nu eigenlijk willen, ik moet wat doen, en snel!
Heb toen een eenmansbedrijfje gezocht in mijn sector, gepraat met de baas, die zocht wel iemand en had begrip en mogelijkheden voor mij als " 'wao'er " zelfs zonder eventuele subsidies!
Als ik de indruk gewekt heb lui te zijn of zo, het is niet makkelijk om werk en ziek zijn te combineren. Je hebt slechte momenten, dan totaal arbeidsongeschikt, dan de molen in, en als je je beter gaat voelen, moet je die molen wel weer uit zien te komen, en dat wordt je niet makkelijk gemaakt bij het UWV. (******************)
Omdat je in de bureaucratische molen geworpen wordt, waarbij je van de bedrijfsarts naar de verzekeringsarts en retour gestuurd wordt.
Daar tussenin wordt je aangemeld bij een RIB, nou ja, aangemeld...
Ik zag dat wel zitten, met het oog op scholing/cursussen die door ziekte niet afgemaakt zijn. (oog op toekomst)
Tussendoor een bezwaar en beroep procedure gehad en een klacht ingestuurd. (allebij gegrond verklaard).
In eerste instantie mocht je niet eens werken van het UWV, maar het CWI had een andere mening. (hoezo verwarrend)
En alle partijen zijn iedere keer -het dossier- kwijt, waardoor alles en dan ook alles veeel te lang duurt!
Omdat ik op een gegeven moment zelf gezegd heb, bekijk het maar,
zoek het maar uit wat jullie nu eigenlijk willen, ik moet wat doen, en snel!
Heb toen een eenmansbedrijfje gezocht in mijn sector, gepraat met de baas, die zocht wel iemand en had begrip en mogelijkheden voor mij als " 'wao'er " zelfs zonder eventuele subsidies!
Als ik de indruk gewekt heb lui te zijn of zo, het is niet makkelijk om werk en ziek zijn te combineren. Je hebt slechte momenten, dan totaal arbeidsongeschikt, dan de molen in, en als je je beter gaat voelen, moet je die molen wel weer uit zien te komen, en dat wordt je niet makkelijk gemaakt bij het UWV. (******************)
-
Lodi
[quote]Als ik de indruk gewekt heb lui te zijn of zo, het is niet makkelijk om werk en ziek zijn te combineren. Je hebt slechte momenten, dan totaal arbeidsongeschikt, dan de molen in, en als je je beter gaat voelen, moet je die molen wel weer uit zien te komen, en dat wordt je niet makkelijk gemaakt bij het UWV. [quote]
Beste MXMCE,
Kan me dat gevoel wel voorstellen eerlijk gezegd
Top dat u zelf werk hebt gevonden.
Succes,
Lodi
Beste MXMCE,
Kan me dat gevoel wel voorstellen eerlijk gezegd
Top dat u zelf werk hebt gevonden.
Succes,
Lodi
Aha, dan begrijp ik het. Ik dacht dat je al die tijd niets had gedaan omdat je vond dat het RIB een baan voor je moest regelen. Dat was gelukkig niet zo dus.Als ik de indruk gewekt heb lui te zijn of zo, het is niet makkelijk om werk en ziek zijn te combineren.
Gast,u bent een ZELDZAME verschijning !! Of ís dit een fake-verhaal dat is genoteerd door zo'n RIB zelf ??
Het KAN natuurlijk ook wel eens goed gaan!
Jan Vogelzang: gefeliciteerd! Geluksvogel...
Groet,