LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rotterdam helpt bedrijven bij werving werklozen

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Gast

Rotterdam helpt bedrijven bij werving werklozen

Ongelezen bericht door Gast »

Rotterdam gaat samen met het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) een servicepunt voor werkgevers in de gemeente beginnen. Met dit bureau, dat de naam Daad draagt, willen zij werklozen sneller aan een baan helpen. Volgens de stad en het CWI zijn veel werklozen in Rotterdam te weinig geschoold om aantrekkelijk te zijn voor een werkgever. Daad wil bedrijven daarom helpen om hen te scholen. Verder ondersteunt het servicepunt bedrijven bij de werving en selectie van werklozen. Het bureau kan daarbij steunen op de ervaring van reinigingsdienst Roteb, de Dienst Stedelijk Onderwijs, het OntwikkelingsBedrijf Rotterdam, het Havenbedrijf en uitkeringsinstantie UWV. Het servicepunt begint volgende week.

(Bron: MD ANP, 28-10-2005, (c) Marketingdata

Tomaatje: Je zou toch denken dat hier de reintegratieburo's toch voor zijn. Of is men toch al met al niet te vreden en heeft men er weinig tot geen vertrouwen in en is dit de zoveelste wanhoopsdaad.

Ga me in iedergeval "vrijwillig aanmelden" aan dat RIB van mij heb ik toch niks. Ben er bijna gelukkig van af.

:D

tomaatje

Re: Rotterdam helpt bedrijven bij werving werklozen

Ongelezen bericht door tomaatje »

Bovenstaande was gepost door tomaatje. (indien kritiek,gescheld of commentaar)

tomaatje

Re: Rotterdam helpt bedrijven bij werving werklozen

Ongelezen bericht door tomaatje »

Vrijwillig aanmelden gaat dus ook niet dat kan alleen via het CWI of een RIB.

En wat denk je niemand op het CWI natuurlijk die mij daar verder mee kan helpen zelfs alsje belt met het CWI rotterdam.

De arbeidsadviseur misschien dan. Nee die is er niet de volgende dag pas om 13.00 uur.

Weer bellen dus, sorry meneer ze is in gesprek kunt u morgen terug bellen.

Ping pong :D

Gesloten