Werkloosheid: De vier van vier miljoen (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 041209.asf) een video van Zembla die aangeeft dat ook de kleine bureaus alleen maar bezig zijn met de eigen zak te spekken. Dat alles is een gevolg van de politiek beslissing om de arbeidsbureaus te privatiseren.
Net als bij zorginstellingen, energiebedrijven en kabelmaatschappijen zorgt de directie eerst voot zichzelf. Overal waar de privatisering toesloeg is de kwaliteit van het product en de dienstverelneng verslechterd en is alles duurder geworden.
U, de kiezer van CDA, VVD en politiek prostutue D'66 krijgt terecht de rekening gepresenteerd. Meer weten? Bekijk wat meer video's bij de Sociale Databank Nederland: http://www.sdnl.nl/tv.html
Rob Brockhus
www.kamerzetel.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Twee integratiebanen voor vier miljoen in Groningen
-
Re: Twee integratiebanen voor vier miljoen in Groningen
al sinds de jaren 80 zijn er miljarden subsidies naar diverse zakkenvul-instituten verdwenen.
COMPUTERIJ EINDHOVEN, tolkenopleidingen bij de HZ te Vlissingen, etc. etc
graag bovenstaande lijst anoniem aanvullen. We zijn nl. een claim aan voorbereiden tegen een Middelburgs bureautje !! We kunnen overgaan tot een class action, dus meerdere zaken bundelen. Dus zoiets als de acties tegen DEXIA !!
[email protected]
COMPUTERIJ EINDHOVEN, tolkenopleidingen bij de HZ te Vlissingen, etc. etc
graag bovenstaande lijst anoniem aanvullen. We zijn nl. een claim aan voorbereiden tegen een Middelburgs bureautje !! We kunnen overgaan tot een class action, dus meerdere zaken bundelen. Dus zoiets als de acties tegen DEXIA !!
[email protected]
Laatst gewijzigd door reintegratiedetective op 06 sep 2005 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
@ reintegratiedetective: ik weet iets maar zet het liever niet op het forum. Je kunt me mailen op [email protected]
Sindskort is er een arbeidsadviseur op de locaties van het CWI, die mensen onafhankelijk kan informeren en adviseren over de reïntegratietrajecten. Zeker door het kiezen voor de Individuele Reïntegratie Overeenkomst heeft de klant de regie zelf in handen. De arbeidsadviseur kan de klant hiermee ondersteunen. E.e.a. staat op de site van www.landelijkeclientenraad.nl. Hier kan men ook de arbeidsadviseur in zijn of haar regio vinden......
-
ik heb een aantal jaren de VOLKSKRANT, TROUW getipt over diverse zaken; o.a. de HBO fraude en de situatie omtrent deze zakkenvullerij.
Nu, na 4 jaar, begint de landelijke pers eindelijk aandacht te krijgen.
I.v.m. een megaclaim tegen Middelburgs bureau, verzoek ik u om eventuele tips toe te zenden.
We hebben inmiddels een "sterke zaak" tegen het bovengenoemde bureau. We moeten alleen nog wat zaken voorbereiden. Mocht je je willen aansluiten bij de "class action" (uiteraard naar Amerikaans voorbeeld), dan kunt u mij mailen.
[email protected]
Nu, na 4 jaar, begint de landelijke pers eindelijk aandacht te krijgen.
I.v.m. een megaclaim tegen Middelburgs bureau, verzoek ik u om eventuele tips toe te zenden.
We hebben inmiddels een "sterke zaak" tegen het bovengenoemde bureau. We moeten alleen nog wat zaken voorbereiden. Mocht je je willen aansluiten bij de "class action" (uiteraard naar Amerikaans voorbeeld), dan kunt u mij mailen.
[email protected]
.v.m. een megaclaim tegen Middelburgs bureau
wat een gezwets! dat bureau......het is geen dexia hoor!
-
ik heb alle kamerleden over het programma de VIER VAN VIER MILJOEN per email ingelicht.
De reactie was helaas minimaal. Alleen de SP reageert serieus.
De reactie was helaas minimaal. Alleen de SP reageert serieus.