LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
mcf78

UWV

Ongelezen bericht door mcf78 »

ik heb 1 jaar in de ziektewet gezeten wegens een depressie en ben na dat jaar TEGEN advies van mijn behandelend arts goed gegekeurd voor 38 uur. Ja en ik zou een reitegratieburo toegewezen krijgen. De tijd van het reintegratie buro is inmiddels afgelopen en het enige wat ik heb gehad zijn 2 kennismakings gesprekken en een gesprek dat het bedrijf word overgenomen. hier heb ik dus HELEMAAL NIKS AAN GEHAD want ze hebben dus echt gewoon niks gedaan.
inmiddels zit ik in de ziektewet en het uwv heeft tot 8 november de tijd om mijn geld uit te keren en u raad het al !!! nog niet binnen. Ik loop inmiddels achter met mijn huur en de rest van mijn rekeningen. ik heb wel gebeld of ik een voorschot kon krijgen voor mijn huur en als antwoord krijg ik: dit moet schriftelijk gebeuren en zal zeker 3 weken gaan duren !!! Wat heeft het dan voor nut om een voorschot aan te bieden als ze binnen 4 weken moeten betalen???

Maar het kan allemaal in nederland.
toch wil ik weten waar ik het beste mijn klachten over het UWV neer kan leggen want dit kan toch eigenlijk helemaal niet zo??

groetjes
een hulpzoekende marieke

Oude Rot

Re: UWV

Ongelezen bericht door Oude Rot »

Direct bij het UWV afd inkoop re-integratie, een 2e kans traject vragen en ZELF de regie gaan bepalen. Het was niet zo heel erg slim om 2 jaar alleen maar ''af te wachten''. Die les is nu de leidraad om het zelf goed te gaan doen en ook een goed RIB te zoeken voor ondersteuning. Je moet het WEL zelf doen uiteindelijk! :wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

iedereen is het schuld, behalve u...

Lucia Peeters

Ongelezen bericht door Lucia Peeters »

Hoi mcf78,

Ik kan me voor stellen dat als je ziek bent en ten onrechte wordt goedgekeurd je weinig energie hebt om ook nog je reintegratietraject te regelen (ik vin het ook erg nalatig van de meeste rib's dat hier geen rekening mee gehouden wordt).

wat je kunt doen is de -als je lid bent- de vakbond inschakelen.

Verder geven sommige afdelingen van het bpv (www.bpv.nl voor een adres in je buurt) een soort noodlening bij fouten van het UWV en kunnen de mensen die daar wrkzaam zijn ook je 'strijd' met het UWV overnemen als je het zelf even niet meer aan kan.

Een klacht kun je indienen bij jouw UWV-kantoor of bij het centrale klachten meldpunt (sorry, heb het telefoonnummer/adres hiervan niet meer). Mochten deze klachten niet tot een oplossing komen dan kun je naar de nationale ombudsman gaan.

Veel sterkte.

Ritchie

Ongelezen bericht door Ritchie »

Lieve Marieke,

Schandalig dat ze je van het kastje naar de muur sturen. Is toch *********** belachelijk dat je dan door hun schuld ook nog eens een keer je rekeningen niet meer kan betalen. Gelijk een klacht indienen bij je UWV kantoor. En vooral je zelf niets aantrekken van die achterlijke randdebiel van een Peperoni ga maar lekker de spaghetti in Peperoni, en hopelijk staat er een keer iemand in een donker hoekje op je te wachten. :roll: :roll: :evil:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Excuse moi...Markie= Marieke :wink:

Gesloten