LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WEINIG RESPONS RIB'S HOE KOMT DAT NU (BANG, HEEL BANG)
WEINIG RESPONS RIB'S HOE KOMT DAT NU (BANG, HEEL BANG)
Waarom komen er geen feitelijke juistheden van de RIB'S.
We hebben jiks aan links van oude rot en consolten.
De enigste manier om veel te weten te komen dat de consulenten er eens echt voor gaan zitten en deze informatie ter kennis nemen.
Nu denken ze wel van...JA DAGGGGG, waarom zal ik als reïntegratiebureau mijn kennis en expertise hier op dit forum prijs geven...stel je voor dat er iemand van inkoop reïntegratie van het UWV een sneakprevieuw neemt op dit forum, krijgen wij minder klanten, waardoor onze inkomsten als grootafnemer van het belastinggeld in gevaar komt.
Simpel...Omdat geen énkele RIB zich hier de vingers aan wil branden, omdat het simpelweg een flop is, alleen zijn ze té trots om dit toe te geven.
Nu zie je allemaal mensen die hun mening gapen die denken te weten hoe het wel moet, terwijl goede beagrumentatie nog steeds ver te zoeken is. Ik heb nog helemaal niemand met iets concreets gezien waarom de RIB een grote flop is, oneerlijkheid, ontransparant, bang om de grootste afnemer de Nederlandse belastingbetaler uit het oog te verliezen door de échte waarheid te vertellen hier op radar.
Éen troost....de Rotten en de Opa's zullen zich wel weer gaan inmengen..En waar het echt om gaat zullen zich zoals gewoonlijk in deze verheerlijking van het geld niet aan durven branden....
We hebben jiks aan links van oude rot en consolten.
De enigste manier om veel te weten te komen dat de consulenten er eens echt voor gaan zitten en deze informatie ter kennis nemen.
Nu denken ze wel van...JA DAGGGGG, waarom zal ik als reïntegratiebureau mijn kennis en expertise hier op dit forum prijs geven...stel je voor dat er iemand van inkoop reïntegratie van het UWV een sneakprevieuw neemt op dit forum, krijgen wij minder klanten, waardoor onze inkomsten als grootafnemer van het belastinggeld in gevaar komt.
Simpel...Omdat geen énkele RIB zich hier de vingers aan wil branden, omdat het simpelweg een flop is, alleen zijn ze té trots om dit toe te geven.
Nu zie je allemaal mensen die hun mening gapen die denken te weten hoe het wel moet, terwijl goede beagrumentatie nog steeds ver te zoeken is. Ik heb nog helemaal niemand met iets concreets gezien waarom de RIB een grote flop is, oneerlijkheid, ontransparant, bang om de grootste afnemer de Nederlandse belastingbetaler uit het oog te verliezen door de échte waarheid te vertellen hier op radar.
Éen troost....de Rotten en de Opa's zullen zich wel weer gaan inmengen..En waar het echt om gaat zullen zich zoals gewoonlijk in deze verheerlijking van het geld niet aan durven branden....
Re: WEINIG RESPONS RIB'S HOE KOMT DAT NU (BANG, HEEL BANG)
Wat denk je, ze zijn geen tegenspraak gewend, en alles wat inteligenter is dan ze zelf wensen zwijgen ze dood. Hier zeggen ze gewoon niets meer, maar bij een cliënt wordt er dan gewoon een rapportje richting uitkerende instantie geschreven met het advies de cliënt even flink onder druk te zetten. Zo denken ze het te kunnen winnen dat vullis.
Instantie en reïntegratiebureau twee handen op één buik.
***** wat een l*lkoek weer. Hoe kun je nou een hele branche veroordelen omdat ze jullie luiaards niet aan het werk hebben gekregen?? Ik denk dat veruit de meeste consulenten zich het apelazerus werken om figuren zoals jullie zo te begeleiden dat er nog een bedrijf te vinden is dat jullie aanneemt! En dat doen ze niet voor het "riante"salaris hoor! Bekend is dat deze branche verhoudingsgewijs niet goed betaalt en dat de medewerkers hun baan nooit zeker zijn vanwege de wisselvallige aanbestedingen. Kap nou eens met dat geouweh**r en zeg eens wat je echt dwars zit. En niet dat gezwam over belastinggeld, want voor jullie uitkering opdraaien is voor werkend Nederland veel duurder!
luiaards? Ik heb in 5 jaar meer gewerkt dan een amtenaar of RIB "deskundige" in zijn hele werkzame leven zal doen. Kom verder eens met text waar we wad aan hebben ipv het veroordelen van mensen die je niet eens kent.
Welja... bevestig de vooroordelen maar weer! EN langdurig werkloos EN durven zeggen dat je je rot hebt gewerkt.. ZWART zal dus ieder denken (of zeggen). Heel knap!
Sorry lichtje ik kan maar beter niet meer reageren op uw berichten. U bent kennelijk volledig de weg kwijt.
Eddie 2: wil je dan even, ter voorkoming van misverstanden verder, die opmerking van die 5 jaar eens nader uitleggen?
Ik zal het wel uitleggen.
Eddie2 is momenteel werkloos maar heeft voordat hij werkloos werdt
jaren gewerkt en heel hard.
Hij is nu 2 jaar werkloos.
Groet Langhaar.
Eddie2 is momenteel werkloos maar heeft voordat hij werkloos werdt
jaren gewerkt en heel hard.
Hij is nu 2 jaar werkloos.
Groet Langhaar.
Precie!!, langhaar let dus wel goed op. En ik ben buiten mijn schuld om werkzoekend geworden omdat ik eruit ben gewipt tijdens een reorganisatie. Toen dit bekent werd heb ik me tijdens de oude baan de plaeuris gezocht naar een nieuwe. En daarna heb ik ook nog anderhalf jaar intensief gezocht. Nu is de motivatie 0 en het reintegratiebedrijf waar ik naar geschopt ben vond dit wel best kennelijk, die kunnen me alleen maar sollicitatietrainingen voorschrijven. Heus er zaten best goede tips bij, maar veel heb ik er zeker niet aan gehad. De werkadviseur heeft NIX voor mij gedaan, die had het kennelijk drukker met zijn eigen administratie. Daarbij moet ik nog even vermelden dat ik 38 jaar ben. Ik wordt dus kotsmisselijk van uitspraken zoals die van dat
En 5 jaar is wederom hyphotetisch om aan te geven dat ik tijdens mijn werkzame leven in vijf jaar tijd meer gedaan heb dan menigeen in zijn hele loopbaan.
Lichtje hier met excuus! De verwarring is echter wel een beetje ontstaan door het geven van fragmentarische info. Als U gezegd had: In de 5 jaar voor mn gedwongen ontslag tgv een reorganisatie, was een heeel ander beeld (en reactie) ontstaan. Nu leek het echt even op de ''cliche'' die ik wilde laten zien!
Okay, excuses aanvaard hoor, duidelijk zijn is idd niet altijd mijn sterkste punt.
Helaas zullen we op een andere manier de ware aard van het beestje moeten halen.
Maar hoe, dat is een groot probleem.
De RIB'S weigeren om te reageren uit zelfkritiek angst, of voor sancties vanuit de wekgever (oprachtgevers kant).
Niet transparant dus.
Dus moet er eerst weer heel veel problemen komen, voordat er iets word gedaan.
Keurmerk is ook niet bindend, en deze mensen zijn ook met andere
dingen bezig.
Had wel reactie verwacht van een RIB, maar ze keizen eieren voor hun geld.
Maar hoe, dat is een groot probleem.
De RIB'S weigeren om te reageren uit zelfkritiek angst, of voor sancties vanuit de wekgever (oprachtgevers kant).
Niet transparant dus.
Dus moet er eerst weer heel veel problemen komen, voordat er iets word gedaan.
Keurmerk is ook niet bindend, en deze mensen zijn ook met andere
dingen bezig.
Had wel reactie verwacht van een RIB, maar ze keizen eieren voor hun geld.
Jan Jurk is gewoon zon kakineuse VVD'er. Zilke figuren denken dat ze werken. Laat dat figuur verder in zijn waarde. Nederland is vol van dat soort figuren.
Gelukkig wel, zal toch iemand moeten doenZilke figuren denken dat ze werken. Nederland is vol van dat soort figuren.
Ja we zitten echt te wachten op figuren die net doen alsof
ze werken.
Loco,Loco, zeggen we dan.
Laten we hopen dat het nog goed komt.
ze werken.
Loco,Loco, zeggen we dan.
Laten we hopen dat het nog goed komt.