Vorig jaar rond oktober ben ik bij verschillende bedrijven geweest om mijn eigen reïntegratie uit te zoeken. Via via kwam ik bij een eenmanszaakje uit, genaamd Start Over Services te Enschede. Na een tweetal gesprekken heb ik besloten met hem in zee te gaan. Eerst was ik redelijk wantrouwig naar reïntegratie, maar toen ik zag wat hij allemaal voor mij deed, kreeg ik toch een lekker gevoel.
Geen onnodige sollicitatietrainingen of andere onzinnige dingen. Gewoon doen waar hij voor betaald wordt.
Voor info: http://www.startoverservices.nl
Hij had binnen 2 maanden een proefplaatsing met behoud van uitkering geregeld. Nadeel was wel dat ik dan 3 maanden moest werken voor het geld van mijn uitkering, maar ik kreeg dan wel zo goed als zeker de baan.
Nu is het inmiddels april en werk ik full-time. Heb nu een contract voor eerst een half jaar, maar weet nu al dat ik hierna een contract voor onbepaalde tijd krijg (moet er morgen voor tekenen
Zo zie je maar, niet alle bureaus zijn slecht. Ik wil graag weten hoe het bij jullie is vergaan, laat het weten en schrijf van je af.
Groeten Eddie