LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er goede ervaringen met reïntegratie?

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.

Ben je tevreden met je reïntegratie?

Peiling eindigde op 19 mei 2006 10:17

Heel erg tevreden. Heb werk dankzij reïntegratie
0
Geen stemmen
Tevreden. Heb alleen nog geen werk, maar daar word ik mee geholpen.
0
Geen stemmen
Neutraal. Ben net begonnen, moet nog zien.
1
20%
Ontevreden. Heb werk, maar heb alles zelf moeten doen
1
20%
Heel erg ontevreden. Heb geen werk en moet alles zelf doen
3
60%

Totaal aantal stemmen: 5

goggie_no1

Wie heeft er goede ervaringen met reïntegratie?

Ongelezen bericht door goggie_no1 »

Helaas lees ik hier voornamelijk slechte ervaringen over reïntegratiebureaus. Gelukkig kan ik uit eigen ervaring ook goede diengen vertellen.
Vorig jaar rond oktober ben ik bij verschillende bedrijven geweest om mijn eigen reïntegratie uit te zoeken. Via via kwam ik bij een eenmanszaakje uit, genaamd Start Over Services te Enschede. Na een tweetal gesprekken heb ik besloten met hem in zee te gaan. Eerst was ik redelijk wantrouwig naar reïntegratie, maar toen ik zag wat hij allemaal voor mij deed, kreeg ik toch een lekker gevoel.
Geen onnodige sollicitatietrainingen of andere onzinnige dingen. Gewoon doen waar hij voor betaald wordt.
Voor info: http://www.startoverservices.nl
Hij had binnen 2 maanden een proefplaatsing met behoud van uitkering geregeld. Nadeel was wel dat ik dan 3 maanden moest werken voor het geld van mijn uitkering, maar ik kreeg dan wel zo goed als zeker de baan.
Nu is het inmiddels april en werk ik full-time. Heb nu een contract voor eerst een half jaar, maar weet nu al dat ik hierna een contract voor onbepaalde tijd krijg (moet er morgen voor tekenen :D ).

Zo zie je maar, niet alle bureaus zijn slecht. Ik wil graag weten hoe het bij jullie is vergaan, laat het weten en schrijf van je af.

Groeten Eddie

Langhaar

Re: Wie heeft er goede ervaringen met reïntegratie?

Ongelezen bericht door Langhaar »

Eddie,

Het is zo dat eenmanszaakjes meestal wel doen waar ze voor
ingehuurd worden.

Er zijn er niet zoveel. Je moet ze zoeken met een lichtje.

Het is prettig om te horen dat het bij jou heel goed gegaan is.

Groet Langhaar

Eddie2

Re: Wie heeft er goede ervaringen met reïntegratie?

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Eenmanszaakjes kunnen zich niet verschuilen achter reorganisaties en wijzen met het vingertje naar ander personeel.

Goed van je dat je op deze manier weer op je plek bent.

Gesloten