LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is er wel tevreden? Ik

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Oude Rot
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 okt 2005 15:57

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door Oude Rot »

Marjan12345: Ik WIL niet oordelen over langhaar. WEL las ik dat ie naar tevredenheid, een stage heeft gedaan en alleen vanwege een personeelsstop, daar niet mocht blijven. Hij heeft dus zeker z'n eigen glazen niet ''ingegooid'', wat U suggereert. Nu eens over U.... netjes de opleidingen afgemaakt? Daarna HBO personeelswerk of maatschappelijk werk gedaan. Lid van de tennisclub? Ooit al eens een FORSE tegenslag gehad? Ik hoor graag wat meer van U. :wink:

vanvliet
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2005 18:36

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door vanvliet »

Leuk te lezen, al die reacties op mijn boodschap. Fijn te horen dat er nog anderen zijn die ook tevreden zijn over hun IRO.

De mensen die minder gelukkig zijn wens ik veel succes en sterkte. Misschien hebben ze het niet zo goed getroffen als ik.

Ik lig nog steeds op koers, heb wat sollicitaties lopen en ben zelfs al eens doorgedrongen tot de laatste ronde. Helaas ben ik daar "te licht bevonden".

Ben nog steeds tevreden met "mijn" RIB. Ze helpen me echt heel goed.

Langhaar

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door Langhaar »

Je bent één van de weinigen.

Voor de meesten is het één en al ellende.

Waar zit dat RIB?

ZODRA IK DAT WEET, GA IK PERSOONLIJK ONDER
TOEZIEND OOG VAN DE PERS EEN BEKER UITREIKEN.

UITERAARD EEN PASSENDE TEKST EROP EN EEN
PASSEND VERHAAL ERBIJ.

Eddie2

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Waarschijnlijk bedoeld hij spare RIB's. Ik hoop dat ik hier niemand mee discrimineer overigens. Zowel dan mag u mijn ip adres bij Radar opvragen.

Ritchie

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door Ritchie »

Nou die rekenmuts is net zo snel weer verdwenen als dat ze gekomen is. Op hun plaat gaan ze zeker nog weleens en dat doet pijn. Heel goed weten ze eindelijk eens wat het woord tegenslag betekent. Daar zijn wij allang achter. :twisted: :evil:

vanvliet
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2005 18:36

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door vanvliet »

Hallo Forumlezers,

"t Is weer even stil geweest maar daar ben ik weer. Heb inmiddels een paar goede sollicitatiegesprekken gehad en de hulp van mijn IRO-bedrijf HRreplacement in Bilthoven komt mij elke keer goed van pas. Ik zit nu bij 2 bedrijven in de 3e ronde! Ik verwacht binnenkort een aanbieding van een groot nederlands/duits bedrijf! Ik kan natuurlijk (nog) niet zeggen wie.

Ik wil iedereen aanraden positief te blijven/worden. En vooral veel te oefenen want door het verbeteren van mijn sollicitatievaardigheden heb ik mijn kansen heel erg vergroot.

Jullie horen weer van me. Succes allemaal maar schroom niet om goede, hulpvaardige en bekwame hulp in te roepen. Leve mijn IRO-traject!

Sunbow
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 dec 2005 09:15

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door Sunbow »

Gefeliciteerd Vanvliet :D En goed dat er eens een naam van een goed bedrijf wordt genoemd, zodat mensen in Bilthoven e.o. weten aan welk bedrijf ze wat zouden kunnen hebben.

kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door kidcat »

Hoera! Eindelijk een naam van een Goed RIB :D

Want, hoevaak we er ook om gevraagd hebben...., de namen van die goeie RIB's werden niet genoemd, helaas.

Misschien dat ik eens in Bilthoven ga kijken, zit hier niet al te ver vandaan...

Thanx!

Kid

J-Girl
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2006 18:54

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door J-Girl »

Hallo,

Voor mijn studie moet ik een aantal praktijk voorbeelden hebben die te maken hebben met de wet Rea.
Zijn er mensen die zijn/haar verhaal kwijt willen?
Graag lees ik dat terug hier in het forum of op mijn e-mailadres.

Groetjes J.

J-Girl
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2006 18:54

Re: Wie is er wel tevreden? Ik

Ongelezen bericht door J-Girl »

Mijn e-mailadres is: [email protected] :)

Gesloten