LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen examengeld maar niet hebben gehad

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
barnebiebears

betalen examengeld maar niet hebben gehad

Ongelezen bericht door barnebiebears »

ik had via rijbewijsconcurrent me rijlessen aangevraagd nu wil ik weten wat zijn mijn rechten zijn,jl krijg ik een hersenbloeding en heb ik mijn rijlessen op moeten zeggen op medische gronden nou krijg ik te horen dat in mijn contract staat dat me rij instructuur alleen de kosten hoeft terug te betalen minus de examen kosten als ik kijk dan staat er tussentijdsetoets proefexamen en praktijkexamen houdt het in dat hij deze twee niet terug hoeft te betalen ook al heb ik ze niet gehad what algauw bijna vier honderd euro is kun je dit nog aan vechten en hoe help

De betere

Re: betalen examengeld maar niet hebben gehad

Ongelezen bericht door De betere »

jouw rijschool kan met medische verklaring gewoon het examen geld terug krijgen, minus administratiekosten cbr

barnebiebears

Re: betalen examengeld maar niet hebben gehad

Ongelezen bericht door barnebiebears »

bedankt voor het reageren,de rijinstructuur beweert dat hij het geld niet terug kan betalen vanwege belastings afdrage en heeft gezegt dat het standaard is dat ik het praktijk en tussen tijdsetoets examen geld kwijt ben hoe kan ik dit verder aanpakken hij wil wel een mesiche verklaring wat ik ook op moet sturen

Gesloten