LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contract is opgeheven met ALL In Solo

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Laurac

Contract is opgeheven met ALL In Solo

Ongelezen bericht door Laurac »

Vorig jaar kreeg ik via de telefoon te horen van ALL In Solo dat het gehele contract en de lening ontbonden zou zijn.

Kreeg dat jaar daar op een verassing, er was 80 euro van mijn rekening afgeschreven.

Ik belde de Royal bank of scotland te Nederland op, om het e.a. te vragen en ze bleven aanhouden dat het contract nog steeds bestond.

Toen zei ik waar is het geld dan? Krijg ik dat dan nog op m'n rekening want ik heb maar 1 les gehad.

Toen weer All in solo gebeld, daar kreeg ik te horen dat het contract ontbonden was en dat ze niet begrepen dat het geld van m'n rekening afgeschreven was.

Ik kreeg van All in Solo een brief toegestuurd met: Annulering niet-doorlopend goederenkrediet.
Die ik al een jaar eerder ondetekend naar hun had verstuurd, maar die waren ze blijkbaar kwijt. Dus ik moest deze opnieuw ondertekenen en terugsturen.

Ik heb de kopie bewaard, voor het geval dat... je weet maar nooit.

Week later werd ik door Royal Bank of Scotland gebeld, dat alles via een geautomatiseerd systeem gaat en dat daarom alle communicatie langs elkaar heen loopt.

Dat was inderdaad het geval, van het kastje werd ik weer naar de muur gestuurd.
Het ene telefoongesprek met bedreiging "Uw moet gaan betalen!"
Het andere telefoongesprek waar gezegd werd "Uw hoeft zich geen zorgen te maken, het contract is ontbonden".

Nu is idd het contract ontbonden, heb het geld dat ze van mijn rekening hebben afgeboekt z.s.m. weer geincasseerd.

Je moet dus flink doorzetten wil je van All in Solo af komen!!!

Slechte service, communicatie is zéér slecht, klantenservice spreekt gebrekkig Nederlands, vieze instructrice en vieze auto!!!

Ga niet lessen daar!!!

Contract is ontbonden, maar bewaar de kopieën extra goed, voor het geval dat...
All In solo weer met verrassingen komen opdagen, want hun administratie is zéér slecht te noemen.

TimothyR

Re: Contract is opgeheven met ALL In Solo

Ongelezen bericht door TimothyR »

Klopt, gebrekkig Nederlands, ook via de mail. Vieze auto's.

Dat dit zomaar kan gebeuren.. :S

Gesloten