LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heinze Rijopleidingen in Almere

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Charlotte01
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:53

Heinze Rijopleidingen in Almere

Ongelezen bericht door Charlotte01 »

Onze dochter heeft tot voor kort les gekregen van Heinze Rijopleidingen in Almere. Echter de laaatste 3 weken komt hij helemaal niet meer. Zijn mobiele telefoon is afgesloten en ik kan van hem geen vast telefoonnummer vinden in Almere.
Hij is aangesloten bij de Rijbewijs Concurrent. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

oom Wout
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 apr 2011 21:52

Re: Heinze Rijopleidingen in Almere

Ongelezen bericht door oom Wout »

Lees de diverse topics over Rijbewijs Concurrent en concludeer daar uit dat vrijwel iedereen die daar ooit les heeft gehad deze ervaring vroeg of laat heeft opgedaan. Sterkte met het vinden van een oplossing.

mariafrancis
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2012 16:38

Re: Heinze Rijopleidingen in Almere

Ongelezen bericht door mariafrancis »

Charlotte01 schreef:Onze dochter heeft tot voor kort les gekregen van Heinze Rijopleidingen in Almere. Echter de laaatste 3 weken komt hij helemaal niet meer. Zijn mobiele telefoon is afgesloten en ik kan van hem geen vast telefoonnummer vinden in Almere.
Hij is aangesloten bij de Rijbewijs Concurrent. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?
ik ben ook maar vanaf eind maart aan het bellen maar niks ik weet ook niet waar ik een klacht kan indienen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Charlotte01
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:53

Re: Heinze Rijopleidingen in Almere

Ongelezen bericht door Charlotte01 »

Advies aan jou.

Stuur een aangetekende brief naar zijn adres, waarin je hem aansprakelijk stelt voor de geleden schade, hij moet dan binnen 10 dagen reageren. En om alsnog navordering te eisen van zijn verplichtingen. Na die tijd ben je helemaal vrij. Ik heb het zelf ook zo gedaan. Hij woont inmiddels volgen\s de TNT Post niet meer daar en vaste telefoon doet het ook niet. Ook heb ik nog een niet aangetekende brief verstuurd, die kwam ook terug. Beide brieven kreeg ik dus terug.
Op zich was ik aanvankelijk best wel tevreden over zijn lessen. Ik weet niet wat er verder hier aan de hand is.

Gelukkig heb ik niet het hele bedrag betaald. (één les is hij niet nagekomen, die les kreeg k vergoed van mijn rechtsbijstand).
Ben nu op zoek naar een andere rijschool voor mijn dochter.

Succes verder

Gesloten