Beste mensen,
Neem geen rijlessen bij Kontrast Verkeersopleidingen uit Alphen a/d Rijn!!!
14 augustus j.l. werd ik ingehaald door een blauwe lesauto (Volkswagen Polo TDI) op de N11 vanuit Alphen richting Leiden. Deze auto reed flink door en ik schat + 120 km.
Deze bestuurder had er flink de vaart in, slingerde aardig van links naar rechts. Waarschijnlijk had de bestuurder het drukker met andere zaken dan het verkeer.
Aangekomen bij het stoplicht stond ik achter dit voertuig geparkeerd. De bestuurder ( mw. Len Angela ), had het wederom te druk met andere zaken dan het verkeer. De auto rolde nl langzaam achteruit. Na herhadelijk op de claxon gedrukt, geen reactie van deze instructeur. Pas nadat ik de claxon ingedrukt hield en het voertuig enige centimeters van mijn voertuig was verwijderd, had mevrouw het door. Inmiddels had ik de auto in de achteruit gezet, want ik wens geen schade.
Geen excuus gebaar maar na enig gestuntel zette mevrouw de auto in de versnelling en reed met hoge snelheid de A4 op richting Leiden.
Ik probeerde nog naast haar te komen, maar mevrouw reed vluchtig door met een snelheid van + 140 km per uur.
Toegestane snelheid is 100 km per uur!
Les nummer 1 mevrouw de instructeur: is ogen op de weg houden, en spiegelen. Bij stilstand voet op de rem of handrem. Maar over deze basis vaardigheden beschikt deze dame niet.
De volgende dag heb ik een mail gestuurd naar de rijschool voor een reactie. Met de vraag of deze instructeurs wel over een vaardigheidstraining beschikken. Maar tot op heden is een reactie uitgebleven.
Ik roep een ieder dan ook, neem geen les bij deze rijschool. Of laat uw kind geen rijlessen nemen bij deze rijschool.
LEVENSGEVAARLIJK en men beschikt niet over het fatsoen om een reactie geven.
Met vriendelijke groet,
Rob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kontrast Verkeersopleidingen uit Alphen a/d Rijn ZH.
-
Re: Kontrast Verkeersopleidingen uit Alphen a/d Rijn ZH.
Tja,rijinstructeurs zijn nét mensen!
Het is natuurlijk erg gemakkelijk om dan vervolgens een héél,overigens als goed staand bedrijf ,op deze wijze te proberen zwart te maken!
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!
Het is natuurlijk erg gemakkelijk om dan vervolgens een héél,overigens als goed staand bedrijf ,op deze wijze te proberen zwart te maken!
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!