LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijschool Fred

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Ikke :-)

Rijschool Fred

Ongelezen bericht door Ikke :-) »

Hallo Allemaal,

Graag zou ik willen weten wie er nog meer negatieve ervaring heeft met rijschool Fred uit utrecht.
Ik hoor het graag want misschien kan ik daar advies uithalen.
:!: :?: :idea:

stofzuigertje

Re: Rijschool Fred

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zou liever naar www.cbr.nl gaan en daar Uw keuze vergelijken met anderen want één persoonlijke ervaring is niet betrouwbaar, het werkelijk aantal geslaagden wel en zo vergelijkt U betrouwbaarder alle rijscholen in Uw regio.

Meestal is de goedkoopste aanbieding onderaan de CBR lijst in Uw regio, maar de duurste hoeft niet de beste te zijn.
Gezien de kosten meerdere vergelijken is beter.

allesie

Re: Rijschool Fred

Ongelezen bericht door allesie »

Hoi.

Ik les bij Fred als je die ene bedoeld in Zuilen. Hij is meer bezig met zijn auto dan met lesgeven. Ik moest een keer afrijden en hij liet me gewoon 4 maanden wachten. Toen ik dat vertelde aan mijn omgeving verklaarde iedereen hem voor gek en mij ook omdat ik daarmee akkoord ging. Ik bedoel ja ik had geen andere keus ik werk nou eenmaal niet bij het cbr dus kon het niet echt controleren. Veel van mijn vrienden waren ook bezig met hun rijbewijs halen en lessen bij een andere rijschool dan ik, natuurlijk. De verhalen dat ik van hun hoor valt je broek van af. Een vriend van mij die is in mei begonnen en hij kan eind augustus afrijden. Een andere vriend van mij heeft zo een spoedpakket genomen en is geslaagd en dat terwijl hij zijn rijschool nog € 600,= moet betalen. Ik bedoel of je doet het omdat je je vak leuk vind of je doet het voor geld. En niks anders. Mijn ervaring met Fred is dat hij denkt dat hij de allerbeste is en de allermooiste auto heeft. Dat lijkt het in mijn ogen. Maar ieder zijn ding. Hij is op zich wel aardig, hoor maar lesgeven ho maar.

Gesloten