JanTinusPlukvet schreef:Je moet een rijschool machtigen! Daar heb je zelf geen vat op.
Je kan dus zelf geen examen aanvragen
Overigens is het geen 'rocket science' om een tool in je computersysteem te maken die wél een sein 'groen' of 'rood' geeft.
En het is wel rocket science om zelf na te denken? Waarom moet een ander alles voor iedereen bijhouden? Dat brengt een boel onnodig werk met zich mee.
Dit is puur een gevalletje eigen schuld.
majnon schreef:Een probleem met CBR is dat de examinatoren niet worden gecontroleerd en ze hoeven geen verantwoording te leggen. Bij elke organisatie krijg je dat. Als een medewerker het gevoel krijg dat er geen controle is dan gaat het fout. Dat zie je overall.
Leuke beschuldiging. Heb je hier ook bewijs voor?
majnon schreef:Ik reed prima. had een klein foutje. Examinator zei niks daarover tijdens examen. Ik ben gezakt. Ik diende een klacht. Examinator ontkende dat het kleine foutje de reden was. Wel herkende hij dat op het evaluatie formuliet niet duidelijk genoeg schreef waarom ik was gezakt!!!!!!!!
Kom op zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent van mening dat je "prima" reed maar maakte toch "een foutje" en daarom ben je gezakt(?).
Zie ik ook wel eens hoor, dat leerlingen de metacognitieve en reflectieve vaardigheden van een kapstok hebben. Ik zou als ik u was gewoon opnieuw examen doen en dan wel zonder foutje.