Er zijn 5 resultaten gevonden

door Jasmina85
26 sep 2010 23:32
Forum: Energie
Onderwerp: Eneco boete voor verbreking zegel
Reacties: 20
Weergaves: 70659

Re: Eneco boete voor verbreking zegel

Heb een klacht ingedient via de geschillencommisie. Hopelijk zal dit mij uitkomst bieden. Door dit soort dingen ga je dit soort bedrijven haten. Dit kost me gewoon erg veel tijd die ik liever elders aan besteed. Niet te geloven, wat een oplichters, Eneco.
door Jasmina85
16 sep 2010 23:26
Forum: Energie
Onderwerp: Eneco boete voor verbreking zegel
Reacties: 20
Weergaves: 70659

Re: Eneco boete voor verbreking zegel

Ik heb een reactie gekregen van Eneco maar ze blijven bij hetzelfde standpunt: gewoon geld dokken, er moeten inkomsten worden gegenereerd. Wat op zich voor een onderneming logisch is. Voor de consument is dat minder want die is hier de de pineut. Om te beginnen is dat bedrag ook absurd hoog: 664 ...
door Jasmina85
13 sep 2010 13:34
Forum: Energie
Onderwerp: Eneco boete voor verbreking zegel
Reacties: 20
Weergaves: 70659

Re: Eneco boete voor verbreking zegel

Beste Jasmina85,

In uw reactie op dit forum lees ik uw bezwaar tegen de boete die we bij u in rekening brengen omdat de zegel van uw elektriciteitsmeter was verbroken. Graag bekijk ik samen met u naar deze situatie. Als u dit op prijs stelt, stuurt u dan uw contactgegevens samen met het onderwerp ...
door Jasmina85
06 sep 2010 22:55
Forum: Energie
Onderwerp: Eneco boete voor verbreking zegel
Reacties: 20
Weergaves: 70659

Re: Eneco boete voor verbreking zegel

Goeie tip maar ze hebben ook fotos gestuurd van de zegels die verbroken zijn.
En ik heb niet gekeken wat de monteur deed.
door Jasmina85
06 sep 2010 22:36
Forum: Energie
Onderwerp: Eneco boete voor verbreking zegel
Reacties: 20
Weergaves: 70659

Eneco boete voor verbreking zegel

Onlangs kreeg ik, nadat er een monteur bij mij in de meterkast de energiemeter had vervangen voor een digitale, een bedrag van 664,- euro die ik moest betalen.
In de brief stond dat de zegels waren gebroken van de energiemeter!

Ik kon mijn ogen niet geloven. De monteur was een erg aardige man en ...