Er is 1 resultaat gevonden
- 18 feb 2004 12:53
- Forum: Energie
- Onderwerp: warmte tarief met 7 euro omhoog bij essent
- Reacties: 2
- Weergaves: 836
warmte tarief
Ik zag hetzelfde op mijn afrekening.
moet gvd 700 euro bijlappen.
net als iedereen in de buurt trouwens, ik snap er niks van.
maar een prijsstijging van 65/70 % kan toch niet !!
moet gvd 700 euro bijlappen.
net als iedereen in de buurt trouwens, ik snap er niks van.
maar een prijsstijging van 65/70 % kan toch niet !!
