Er is 1 resultaat gevonden
- 15 aug 2016 18:07
- Forum: Energie
- Onderwerp: Waarom wel overstappen ?
- Reacties: 1
- Weergaves: 1947
Waarom wel overstappen ?
Beste lezers,
Ik volg al jaren op de voet de berichten op dit forum. Het is mij duidelijk dat niet alle forumgebruikers een duidelijk beeld hebben bij de particuliere energiemarkt.
Daarom wil ik in een aantal regels eea. ophelderen.
(Over mij: ik ben al jaren medewerker bij een energieleverancier ...
Ik volg al jaren op de voet de berichten op dit forum. Het is mij duidelijk dat niet alle forumgebruikers een duidelijk beeld hebben bij de particuliere energiemarkt.
Daarom wil ik in een aantal regels eea. ophelderen.
(Over mij: ik ben al jaren medewerker bij een energieleverancier ...
