Er is 1 resultaat gevonden
- 03 jan 2017 12:13
- Forum: Energie
- Onderwerp: Afgerekend op hogere standen dan slimme meter aangeeft
- Reacties: 16
- Weergaves: 9611
Re: Afgerekend op hogere standen dan slimme meter aangeeft
Mijn bericht gaat om een ander punt. Zie na onderstreepte zin :"
Indien u zich heeft aangemeld bij VD Bron, als zijnde uw nieuwe leverancier en zij dus de switch hebben ingediend met geschatte standen, dan moeten zij het ook corrigeren. U zou daarvoor contact op moeten nemen met VD Bron en de ...
Indien u zich heeft aangemeld bij VD Bron, als zijnde uw nieuwe leverancier en zij dus de switch hebben ingediend met geschatte standen, dan moeten zij het ook corrigeren. U zou daarvoor contact op moeten nemen met VD Bron en de ...
