Er is 1 resultaat gevonden
- 01 mar 2017 13:12
- Forum: Energie
- Onderwerp: Moet leverancier melden dat overstappen in winter duurder is
- Reacties: 6
- Weergaves: 1011
Moet leverancier melden dat overstappen in winter duurder is
Vorig jaar zomer heb ik een verkoper aan de deur gehad voor het afsluiten van een nieuw contract bij andere leverancier.
Hier hadden we afgesproken dat de nieuwe leverancier per 1 januari 2017 energie en gas ging leveren.
De overstap verliep prima.
Alleen nu heb ik een hele hoge afrekening ...
Hier hadden we afgesproken dat de nieuwe leverancier per 1 januari 2017 energie en gas ging leveren.
De overstap verliep prima.
Alleen nu heb ik een hele hoge afrekening ...
