Er is 1 resultaat gevonden

door ndg1985
01 mar 2017 13:12
Forum: Energie
Onderwerp: Moet leverancier melden dat overstappen in winter duurder is
Reacties: 6
Weergaves: 1011

Moet leverancier melden dat overstappen in winter duurder is

Vorig jaar zomer heb ik een verkoper aan de deur gehad voor het afsluiten van een nieuw contract bij andere leverancier.

Hier hadden we afgesproken dat de nieuwe leverancier per 1 januari 2017 energie en gas ging leveren.

De overstap verliep prima.
Alleen nu heb ik een hele hoge afrekening ...