Er is 1 resultaat gevonden
- 21 mei 2017 15:48
- Forum: Energie
- Onderwerp: Huur cv-ketel afkopen: wie heeft dezelfde Eneco-ervaring?
- Reacties: 10
- Weergaves: 14400
Re: Huur cv-ketel afkopen: wie heeft dezelfde Eneco-ervaring
Ja ik heb een soort gelijke ervaring met Eneco over de warmwater boiler.
Ik woon in een huur woning sinds augustus 2015.
Toen ik de woning aanvaarden of hierna is mij nooit verteld dat er buiten het bruto huurbedrag een extra 11,56 euro per maand kwam voor de huur van deze boiler.
Toen ik Eneco ...
Ik woon in een huur woning sinds augustus 2015.
Toen ik de woning aanvaarden of hierna is mij nooit verteld dat er buiten het bruto huurbedrag een extra 11,56 euro per maand kwam voor de huur van deze boiler.
Toen ik Eneco ...
