Er zijn 3 resultaten gevonden

door nicky.de-vaan
24 jun 2017 01:08
Forum: Energie
Onderwerp: Defecte gasmeter
Reacties: 4
Weergaves: 1282

Re: Defecte gasmeter

Vorige bewoners haalde maar net 1100 kuub dus die hadden waarschijnlijk de kachel uit .
Toch bedankt voor de reactie ga aankomende winter bij houden hebben inmiddels een andere meter en laat een externe ernaast plaatsen en dan zou ik aankomende winter ongeveer zelfde verbruik als afgelopen winter ...
door nicky.de-vaan
21 jun 2017 12:56
Forum: Energie
Onderwerp: Defecte gasmeter
Reacties: 4
Weergaves: 1282

Re: Defecte gasmeter

Hallo je zou denken dat je het dan verbruikt hebt . Maar dat zou dan enkel alleen kunnen als er ergens in het systeem iets niet klopt denkend aan iets wat ineens meer gas verbruikt dan voorheen of een cv die aanslaat terwijl dat niet hoort . Dus dan zou ik nu ook een abnormaal verbruik hebben omdat ...
door nicky.de-vaan
20 jun 2017 19:20
Forum: Energie
Onderwerp: Defecte gasmeter
Reacties: 4
Weergaves: 1282

Defecte gasmeter

Hallo allemaal aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie in alle forum stel ik het opnieuw .

Kreeg in de maand nov _ dec een rekening omtrent de gas van 1200 kuub dit in jan-feb exact hetzelfde het betreft een slimme meter van liander en ik woon in het huis sinds april . 2016 .

Aangezien ...