Er zijn 5 resultaten gevonden

door Bert Ras
20 aug 2017 23:38
Forum: Energie
Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Reacties: 9
Weergaves: 16137

Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie

Hoe kom je aan 1000 euro boete? Maximale boete voor openbreken contract is 125 euro per product (gas/stroom) dus 250 euro.
https://www.gaslicht.com/blog/je-energiecontract-openbreken-slim-of-niet/408/

En nooit, nooit, nooit aan de deur, op straat, in een winkel of aan de telefoon je laten ompraten ...
door Bert Ras
20 aug 2017 22:39
Forum: Energie
Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Reacties: 9
Weergaves: 16137

Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie

Je krijgt toch een voorstel op papier en dit leg je toch in alle rust naast je huidige contract? Dat ga je met elkaar vergelijken, en lees je in alle rust de voorwaarden ( algemene, bijzondere, aanvullende ) door die bij die nieuwe aanbieding hoort. Waar is het hier misgegaan?

Blijkbaar heeft hij ...
door Bert Ras
20 aug 2017 21:46
Forum: Energie
Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Reacties: 9
Weergaves: 16137

Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie

Misschien heeft die vertegenwoordiger de netwerkkosten weggestreept tegen de heffingskorting. Bij de meeste Netwerkbeheerders verschillen die bedragen niet veel. Als dan zo is dan bestaat de rekening uit vaste maandelijkse kosten én kosten per eenheid afgenomen energie van de energieleverancier ...
door Bert Ras
20 aug 2017 21:44
Forum: Energie
Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Reacties: 9
Weergaves: 16137

Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie

Iemand enig idee hoe ik onder de 1000 euro boete van Innova Energie uit kan komen? En van de 250 tot 500 euro boete van In Hoofdzaak? Of andere mensen die een rechtzaak tegen Innova Energie/ In Hoofdzaak aan willen spannen?
door Bert Ras
20 aug 2017 20:51
Forum: Energie
Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Reacties: 9
Weergaves: 16137

Veel te veel betalen bij Innova Energie

Hier is mijn allerlaatste mail/ klacht naar Innova Energie die ik ze gestuurd heb.

De vertegenwoordiger van In Hoofdzaak beloofd me dat ik minder zou betalen dan bij mijn oude vertrouwde energiemaatschappij Budget Energie.
Blijkt dus dat ik veel meer ga betalen omdat de vertegenwoordiger niet ...