Er zijn 5 resultaten gevonden
- 20 aug 2017 23:38
- Forum: Energie
- Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
- Reacties: 9
- Weergaves: 16137
Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Hoe kom je aan 1000 euro boete? Maximale boete voor openbreken contract is 125 euro per product (gas/stroom) dus 250 euro.
https://www.gaslicht.com/blog/je-energiecontract-openbreken-slim-of-niet/408/
En nooit, nooit, nooit aan de deur, op straat, in een winkel of aan de telefoon je laten ompraten ...
https://www.gaslicht.com/blog/je-energiecontract-openbreken-slim-of-niet/408/
En nooit, nooit, nooit aan de deur, op straat, in een winkel of aan de telefoon je laten ompraten ...
- 20 aug 2017 22:39
- Forum: Energie
- Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
- Reacties: 9
- Weergaves: 16137
Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Je krijgt toch een voorstel op papier en dit leg je toch in alle rust naast je huidige contract? Dat ga je met elkaar vergelijken, en lees je in alle rust de voorwaarden ( algemene, bijzondere, aanvullende ) door die bij die nieuwe aanbieding hoort. Waar is het hier misgegaan?
Blijkbaar heeft hij ...
Blijkbaar heeft hij ...
- 20 aug 2017 21:46
- Forum: Energie
- Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
- Reacties: 9
- Weergaves: 16137
Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Misschien heeft die vertegenwoordiger de netwerkkosten weggestreept tegen de heffingskorting. Bij de meeste Netwerkbeheerders verschillen die bedragen niet veel. Als dan zo is dan bestaat de rekening uit vaste maandelijkse kosten én kosten per eenheid afgenomen energie van de energieleverancier ...
- 20 aug 2017 21:44
- Forum: Energie
- Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
- Reacties: 9
- Weergaves: 16137
Re: Veel te veel betalen bij Innova Energie
Iemand enig idee hoe ik onder de 1000 euro boete van Innova Energie uit kan komen? En van de 250 tot 500 euro boete van In Hoofdzaak? Of andere mensen die een rechtzaak tegen Innova Energie/ In Hoofdzaak aan willen spannen?
- 20 aug 2017 20:51
- Forum: Energie
- Onderwerp: Veel te veel betalen bij Innova Energie
- Reacties: 9
- Weergaves: 16137
Veel te veel betalen bij Innova Energie
Hier is mijn allerlaatste mail/ klacht naar Innova Energie die ik ze gestuurd heb.
De vertegenwoordiger van In Hoofdzaak beloofd me dat ik minder zou betalen dan bij mijn oude vertrouwde energiemaatschappij Budget Energie.
Blijkt dus dat ik veel meer ga betalen omdat de vertegenwoordiger niet ...
De vertegenwoordiger van In Hoofdzaak beloofd me dat ik minder zou betalen dan bij mijn oude vertrouwde energiemaatschappij Budget Energie.
Blijkt dus dat ik veel meer ga betalen omdat de vertegenwoordiger niet ...
