Er zijn 6 resultaten gevonden
- 25 sep 2017 08:55
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
- Reacties: 10
- Weergaves: 6142
Re: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ?
Zo ver reikt mijn kennis op dit punt niet. Vandaar de hulpvraag hier.
Ja, en dat wil ik ook graag weten, hoe het kan verbruik opeens zo fors geworden is.
Ja, en dat wil ik ook graag weten, hoe het kan verbruik opeens zo fors geworden is.
- 24 sep 2017 22:40
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
- Reacties: 10
- Weergaves: 6142
Re: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ?
Van die kalk heb ik inderdaad meer gehoord. Bedankt voor meedenken.
Reden van huren is dat die boiler al aanwezig was toen ik dit huis huurde en contract automatisch op mijn naam overging. Wat overigens ook niet helemaal soepel ging met Eneco, maar dat is een andere klacht en reeds opgelost.
Reden van huren is dat die boiler al aanwezig was toen ik dit huis huurde en contract automatisch op mijn naam overging. Wat overigens ook niet helemaal soepel ging met Eneco, maar dat is een andere klacht en reeds opgelost.
- 24 sep 2017 21:57
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
- Reacties: 10
- Weergaves: 6142
Re: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ?
Top, dat is iets om over na te denken. Thanks.
Dacht dat de blokverwarming wel degelijk invloed had omdat ik mijn vorige woning een cv had om te verwarmen.
Dat had ik misschien moeten vermelden, jaar van laag gebruik ben ik in totaal een week of 7 in buitenland geweest. Stroom overigens niet ...
Dacht dat de blokverwarming wel degelijk invloed had omdat ik mijn vorige woning een cv had om te verwarmen.
Dat had ik misschien moeten vermelden, jaar van laag gebruik ben ik in totaal een week of 7 in buitenland geweest. Stroom overigens niet ...
- 24 sep 2017 20:33
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
- Reacties: 10
- Weergaves: 6142
Re: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ?
Dank voor deze tip.
Deze variant nog niet uitgeprobeerd.
Wel groep van de boiler uitgehad een nacht en toen was er geen stroomverbruik
Deze variant nog niet uitgeprobeerd.
Wel groep van de boiler uitgehad een nacht en toen was er geen stroomverbruik
- 24 sep 2017 19:22
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
- Reacties: 10
- Weergaves: 6142
Re: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ?
Bedankt voor je reactie en meedenken
Die ben ik idd ook tegen gekomen, heb ook sites gezien met lager verbruik.
Ook door de persoonlijke situaties, douche een minuut of 5 per dag en weinig thuis waardoor weinig afwas.
In dat geval zal het idd betekenen dat die oude meter niet goed was. maar die was ...
Die ben ik idd ook tegen gekomen, heb ook sites gezien met lager verbruik.
Ook door de persoonlijke situaties, douche een minuut of 5 per dag en weinig thuis waardoor weinig afwas.
In dat geval zal het idd betekenen dat die oude meter niet goed was. maar die was ...
- 24 sep 2017 12:43
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
- Reacties: 10
- Weergaves: 6142
Hoog Eneco energieverbruik door slimme meter of boiler ??
Een goedemiddag allen
Na een tijdje mee te hebben meegelezen in topics met soort gelijke problemen als de mijne en daar ook zeer nuttige tips uitgehaald te hebben, wil ik toch mijn eigen probleem hier delen omdat ik er niet meer uitkom wat nu de beste volgende stap voor mij is.
Alvast bedankt voor ...
Na een tijdje mee te hebben meegelezen in topics met soort gelijke problemen als de mijne en daar ook zeer nuttige tips uitgehaald te hebben, wil ik toch mijn eigen probleem hier delen omdat ik er niet meer uitkom wat nu de beste volgende stap voor mij is.
Alvast bedankt voor ...
