Er zijn 2 resultaten gevonden

door admeeuwsen
20 okt 2017 11:02
Forum: Energie
Onderwerp: Hoge waterrekening door lek: wie moet betalen?
Reacties: 10
Weergaves: 14150

Re: Hoge waterrekening door lek: wie moet betalen?

Door de woningbouw coöp terug gestuurd naar de waterleverancier en die zegt natuurlijk nee je huurt een huis met voorzieningen als een warmwater systeem en dat moet gewoon goed zijn.

De verzekering (ABNAMRO) doet het af als een eigen gebrek van de warmwaterinstallatie dus keer niet uit sterker nog ...
door admeeuwsen
12 okt 2017 11:54
Forum: Energie
Onderwerp: Hoge waterrekening door lek: wie moet betalen?
Reacties: 10
Weergaves: 14150

Hoge waterrekening door lek: wie moet betalen?

Op twee july j.l. constateerde ik dat ik wel erg veel water verbruikte, een rekening van ruim 800 EUR belandde op mijn deurmat in augustus, voor een een persoonshuishouden in een appartement belachelijk veel.
Een niet zichtbaar lekkend overloop profiel bleek de oorzaak te zijn. De ...